Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idé til logistik og selvstændige vognmænd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg går men en idé som jeg ville høre om der er nogen basis for at fortsætte med. Ideen i sin simple form er at skabe en webapplikation som samler alle informationer omkring kørsel som fx

1. Brændstofforbrug

2. Antal kørte kilometer

3. Kørehviletid

4. Udskrive fakturaer for hver tur

5. Ankomstkontrol hvor chaufføren selv kan meddele om man er forsinket så kunde modtager en besked

6. Planlægges ture i et kort som chaufføren også har adgang til

7. At fragten/fragtsedlerne indeholder en QR kode så der er fuld trackbarhed. 

Det kan sagtens ske der skal flere funktioner til i en samlet løsning men det var mine umiddelbare tanker. Nogen men branchekendskab som synes det er en god idé eller om noget eksisterende allerede findes? Eller andet feedback ville også være behjælpeligt. 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes løsninger som kan mange af de ting du nævner. Det sværeste er at finde metoder til indsamling af valide data. Men vejen er en app til smartphone som allerede har GPS, som kan registrere positioner. Det skal blot være let at betjene denne app.

Jeg har hørt at cykelbudene hos https://wolt.com/ har en ret god app til registrering af deres ture.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Der findes løsninger som kan mange af de ting du nævner. Det sværeste er at finde metoder til indsamling af valide data. Men vejen er en app til smartphone som allerede har GPS, som kan registrere positioner. Det skal blot være let at betjene denne app.

Jeg har hørt at cykelbudene hos https://wolt.com/ har en ret god app til registrering af deres ture.

VH. GrN.dk

Kan du linke til nogen af dem? 

Mvh Jonas Birk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)