Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefalings sammarbejde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup ( Århus )
Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  PRO-VIK Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg Har netop startet min første virksomhed https://www.facebook.com/provikconsulant/

som freelance håndværker/montør/rejsemontør og konsulent inden for produktion, prototype udvikling eller tekniske løsninger til industrien og det føles FANTASTISK :)

 Jeg er i fuld gang med alt det praktiske omkring virksomheden, samt at tage hul på henvendelser til de virksomheder jeg finder relevante for min egen praksis.

Det jeg lige nu drømmer om er at skabe et netværk omkring virksomheden, hvor en opgave eller dele af en opgave som ligger uden for ens eget felt, kan henvises til en af de virksomheder man nu har i denne gruppe, som kan løfte opgaven. Så man på den måde laver et kryds samarbejde på tværs af fag, og giver den enkelte mulighed for at få en kunde man ellers ville have overset. Tænker at det over for kunden også er positivt at man finder en løsning frem for at fravælge, det virker mere proff i mine øjn :)

MEN men men... er der nogle af jer der har givet jer i kast med dette, og kan det blive en succes, eller er jeg alt for optimistisk :)

Venlig hilsen Rasmus

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kun en facebook side? eller har du også en hjemmeside, det er mere professionelt en blot en facebook side.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Lystrup ( Århus )
Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  PRO-VIK Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er under opsejling :)

Fra Lystrup ( Århus )
Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Fra  PRO-VIK Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

men har du noget input vedrørende ovenstående indlæg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)