Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Italiensk-, spansk- eller polsktalende som vil leve af affiliate indtægter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver et dansksproget affiliate website/platform og jeg kan leve godt af indtægterne ved 30 timers arbejdsuge. Jeg har inget "normalt" job ved siden af.

Jeg ejer selv website platformen, de immaterielle rettigheder og de værktøjer som jeg bruger. Yderligere har jeg selv udviklet den metodik som er med til at give mig success.

Så hvis du drømmer om at kunne arbejde fra udlandet (inget krav), eller blot vil kunne kvitte 8-16 jobber på sigt, så læs videre, men forvent ikke at kunne gå på pension efter 14 dage.

Jeg er interesseret i at udvide mit forretningskoncept til bl.a. Italien, Spanien og Polen (andre lande kan være interessante). Jeg vil derfor gerne i kontakt med personer som har italiensk-, spansk- eller polsk som modersmål og som er villige til at arbejde ulønnet mod at få en stor ejerandel af det selskab som det nye website placeres i. Mit ansvar bliver at levere website og alt det omkring websitet samt uddannelse af dig. Dit ansvar bliver at opdatere det udenlandske website før og efter dets lancering og at stå for kommunikation med annoncører, affiliatenetværk og lignende.

Q&As:

Hvis det går så godt, hvorfor ansætter du ikke bare  personer til at passe de nye sites?. Jeg vil ikke have mere day-to-day arbejde i form af personaleledelse og lignende. I stedet vil jeg samarbejde med personer som tager ansvar for at "eje" de nye websites som de bliver tildelt. Jeg vil til enhver tid findes som en støtte og for at sikre videre udvikling og uddannelse.

Hvor mange timer skal jeg forvente at lægge per uge? Efter lancering ca. 30 timer per uge.

Hvor lang tid tager det inden jeg begynder at få betalt for mine anstrengelser? Svar: Efter aftale, men det er en stor fordel hvis afkast kan reinvesteres i de første 12 måneder.

Hvordan ser den perfekte kanditat ud? At du berhersker et af ovennævnte sprog perfekt er det eneste egentlige krav. Det forudsættes at du er loyal og at du har den fornødne energi (det er et langt og sejt træk som kræves inden belønningen kommer). Det er et ekstra plus hvis du tidligere har publiceret information på websites og da gerne i Wordpress. Det er heller ingen ulempe hvis du er dygtig til Facebook/Google Adwords annoncering, har arbejdet med Mailchimp eller hvis du allerede arbejder med affiliate rettet mod "dit hjemland".

Interesseret? Skriv da om dig selv i en privat besked. Samme ved spørgsmål.

God aften!

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er sverige interessant?

Tilmeldt 4. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sverige er ikke så interessant, bla. pga konkurrencen, men tak for henheldelsen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)