Der er mange gode råd til webshops her inde, og her er et eksempel på, hvordan man ikke skal gøre det - I hvertfald ikke hvis man vil have mig som kunde! Jeg skulle købe en bestemt parfume i går og surfede lidt rundt på nettet for at finde den.. Da jeg vidste præcis, hvilken en jeg ville have, kiggede jeg hurtigt 4-5 shops igennem og fandt et sted hvor den var meget billigere end alle de andre steder. Den koster normalt ca 500 kr og det billligste, jeg havde fundet den til andre steder på nettet var 420 kr. Så da der pludselig stod 320 kr på skærmen, blev jeg lidt mistænksom.. Hmm.. var det nu den rigtige parfume? nu var det vel en dansk webshop? nu var den vel ægte? Jeg tjekkede det hele igennem og der så ikke ud til at være noget i vejen - der stod også den var på lager, så det var jo super. Jeg er stadig lidt mistænksom, men kommer i kurven og klikker videre for at betale... ...Og så kommer jeg til en side hvor der står; Hvis du vil have sendt med maxibrev er det PÅ EGET ANSVAR (med store bogstaver)og vi giver ikke erstatning hvis brevet bliver væk. Det koster xx kr. og kommer til en side med den samlede pris - hvor jeg til min gru ser, at de 320 meget billige kroner var EKSKL moms, det stod bare ikke oplyst andre steder ved produktet.. Så her har jeg spildt en halv time på at kigge på siden for at se om de havde andre gode ting, jeg skulle købe med, når nu det var så billigt.. og så var det slet ikke så billigt som jeg troede og for mig at se rigtig dårlig kundeservice.. Jeg fik helt lyst til at skrive noget feedback til dem på deres hjemmeside af gammel "amino-vane", men blev enig med mig selv om, at det kunne jeg nok ikke tillade mig Så nu finder jeg den parfume et andet sted! |
De kender udemærket reglerne og det er fuldstændig korrekt som de skriver. De kan ikke gøre for hvis Maxibrevet forsvinder - de hari kke muligheder for at spore det på nogen måde. Hvis du vil være sikker på at din pakke når frem skal den også sendes som pakke.