Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsloven / konflikt

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hr. Henrik Hansen:

Trusted Partner:
Ganske underholdende at en tråd som denne kan bevæge sig så langt!

Hvis jeg blot havde accepteret de kategoriske svar fra dem som typisk er menings danner herinde, så har der nok kun været 7 indlæg totalt.

Men deres retur svar med syns punkter, som jeg med min logiske tankegang,  ikke kunne forstå skulle give mening bag en lov. 

Personligt synes jeg det er ret vigtig viden,som kom frem her, F.eks. John og andre, har igennem flere år hårdt påpeget, at det altid er forbudt at henvende sig  via mail uden samtykke.

Johns og andres egen sandhed er ikke, længere en sandhed.

Men ja enig -  underligt at de  kører det ud på 46 indlæg, før de opgiver at fastholde en uvidenhed.

Nu har jeg vist en jurist fra Forbrugerombudsmanden denne tråd, ligesom jeg har snakket med to advokater med speciale indenfor emnet. Alle 3 siger, at du er helt forkert på den, da du ikke en gang kender diffinationen af en markedsundersøgelse og persondataloven.

Så fedt du taler ned om John og os andre, når det tydeligvis er dig selv, som er helt forkert på den!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fashion-Seller:
Nu har jeg vist en jurist fra Forbrugerombudsmanden denne tråd, ligesom jeg har snakket med to advokater med speciale indenfor emnet. Alle 3 siger, at du er helt forkert på den, da du ikke en gang kender diffinationen af en markedsundersøgelse og persondataloven

Vrøvl og atter vrøvl

Helt fra start af, blev alle former for e-mail kontakt fra jeres side, betragtet som spam -  OG DETTE ER EN USANDHED i følge loven.

Jeg tror ikke på at nogen enkelstående jurister kan overrule, det som ombudmanden har fremsat.

Givet at jeg taler ned, hvad skulle jeg ellers gøre, når jeg har fremlagt beviser for min sandhed og der bare fortsættes med videre usandheder. Jeg kan da ikke tale op, når folk fremsætter usandheder-

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en troll helt enkelt- Folk med stor juraforstand har alle sagt det samme men Henrik har det som den soldat der som den eneste af 100 stikker venstre ben frem, når alle andre stikker højre - og sig SE JEG ER DEN ENESTE DER GÅR I TAKT. Normalt ville man tro at der var SÅ mange der sagde det samme, så ville det udløse en lytter men NEJ

Han spørger ikke for at få svar eller blive klogere, han ved alt og vi løber hovedet mod muren. Jeg dropper at svare ham yderligere i det hele taget - højest mystisk personage

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Han spørger ikke for at få svar eller blive klogere, han ved alt og vi løber hovedet mod muren. Jeg dropper at svare ham yderligere i det hele taget - højest mystisk personage

John.. du har selv ofte henvist til ombudsmanden -  så når det går imod dig snøfter du  og giver andre skylden...

Vis dig som en mand og erkend at du kan fejle eller har du set for meget Prins Henrik og bare vil have dine tanker som lov.

Jeg spurgte for at vide, men i min logiks navn, så bare forkert ud det i sagde... og det har jeg så fået ret i..efterfølgende.

/ Henrik

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Henrik Hansen:
Markedsføringsloven § 6 sider : § 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et au-tomatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det.

Det du ønsker at gøre er 100% og klokkeklart en TJENESTEYDELSE!

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Reglerne om uanmodede henvendelser findes nu i den nye lov om markedsføring § 10. Bemærk, at der var lagt op til, at i B2B situationer skulle reglerne lempes, så erhvervsdrivende lettere kunne sende uanmodede emails til andre erhvervsdrivende, men at reglen endte med ikke at være meget lempeligere end før. Se her:
https://www.foxylex.dk/lov-om-markedsforing/paragraf/10/ 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

BroncofanDK:
Det du ønsker at gøre er 100% og klokkeklart en TJENESTEYDELSE!

Jeg ønsker at lave an anonym markedsundersøgelse og det er ikke ulovligt, hvilket ombudsmanden tydeligt har fremsat på deres hjemmeside.

Selve den konkrete Henvendelse, har jo netop ikke til formål at afsætte noget som helst, men blot at undersøge et marked og således lovlig.

Er det vitterlig så svært at forstå !!!

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Kasperpape:

Reglerne om uanmodede henvendelser findes nu i den nye lov om markedsføring § 10. Bemærk, at der var lagt op til, at i B2B situationer skulle reglerne lempes, så erhvervsdrivende lettere kunne sende uanmodede emails til andre erhvervsdrivende, men at reglen endte med ikke at være meget lempeligere end før. Se her:
https://www.foxylex.dk/lov-om-markedsforing/paragraf/10/ 

Jeg er ganske klar på § 10 og andet.

Jeg ønsker at lave an anonym markedsundersøgelse og det er ikke ulovligt, hvilket ombudsmanden tydeligt har fremsat på deres hjemmeside.

Selve den konkrete Henvendelse, har jo netop ikke til formål at afsætte noget som helst, men blot at undersøge et marked og således lovlig.

Er det vitterlig så svært at forstå !!!

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg forstår ikke jeres bedrag...og valg til at vildlede nogen.

Jeg kan sammenlige jeres game med poker spilet, som jeg er ganske habil i og der er noget som hedder fish.

En fish kan aldrig vinde en turnering, men kan vinde små slag, inden denne bliver sendt ud og uden præmie.

Når vi taler om emnet, som jeg har bragt ind, så vil jeg betegne at dele af de enkelte personer, som har deltaget er at betragte som freeroll players  i pokersprog, som er under amatørplan..

Der lyves, tolkes på en absurd billig facón...  og det gør en fish i poker...

Ingen i denne debat, har kommet med noget hvor jeg kunne føle mig presset  og det er jo her fish taber på pokerbordet..

Hvis du ikke ved hvad en fish er i poker... må du Google og du kender dermed også dig selv bedre...

Du kan også søge på strategi til at vinde over en fish...

God søndag--

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hr. Henrik Hansen:

Jeg forstår ikke jeres bedrag...og valg til at vildlede nogen.

Jeg kan sammenlige jeres game med poker spilet, som jeg er ganske habil i og der er noget som hedder fish.

En fish kan aldrig vinde en turnering, men kan vinde små slag, inden denne bliver sendt ud og uden præmie.

Når vi taler om emnet, som jeg har bragt ind, så vil jeg betegne at dele af de enkelte personer, som har deltaget er at betragte som freeroll players  i pokersprog, som er under amatørplan..

Der lyves, tolkes på en absurd billig facón...  og det gør en fish i poker...

Ingen i denne debat, har kommet med noget hvor jeg kunne føle mig presset  og det er jo her fish taber på pokerbordet..

Hvis du ikke ved hvad en fish er i poker... må du Google og du kender dermed også dig selv bedre...

Du kan også søge på strategi til at vinde over en fish...

Siger personen, som ikke en gang selv tør at kontakte forbrugerombudsmanden for at få bekræfte, at han tager fejl.
Men do what ever you want, det er dig i sidste ende, som står med en evt bøde :) Eller de stakler, som du ender med at få til at kontakte andre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)