Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender en god og billig revisor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer. Jeg starede mit eget reklamebureau for 1/2 år siden og har nu brug for en god og billig revisor til at lave det afsluttende årsregnskab. Firmaet er et ApS og revisoren, må gerne være en i København. Regnskabet er lavet - så principielt skal det vel bare revideres? Hvad koster sådan noget?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04

Katjat:
Hej alle Aminoer. Jeg starede mit eget reklamebureau for 1/2 år siden og har nu brug for en god og billig revisor til at lave det afsluttende årsregnskab. Firmaet er et ApS og revisoren, må gerne være en i København. Regnskabet er lavet - så principielt skal det vel bare revideres? Hvad koster sådan noget?

Hej! 

Har sendt dig en PM med nogle spørgsmål.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:14

Mindre ApS-er behøver ikke at bliver revideret, hvis de har vedtaget på generalforsamlingen, at det ikke skal ske. Men du har formentlig brug for hjælp til at lave selskabets selvangivelse og indsendelse af årsrapport til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.

Her: http://anettesand.dk/2007/revisor-eller-ej/ er der et indlæg for og imod revision. Har du et holdingselskab, skal det altid revideres.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 19:08

Det er korrekt men vælger du at have en registreret eller statsautoriseret revisor skal denne under alle omstændigheder lave et såkaldt review og omkostningsmæssigt er der derfor ikke den store forskel på om man fravælger revision eller ej. Det er samtidig klart revision er det bedste visitkort i forhold til banker og andre som måtte have interesse i selskabets forhold (kreditgivning mv). Min opfattelse er klart at hvis man vælger at have en revisor bør man også vælge revision med.   

Man skal også være opmærksom på at det er et forhold som indgår i Skats vægtning og udsøgning af ligningsemner, men det ville jeg nu ikke lægge vægt på.   

Med hensyn til holdingselskaber og revision så var der tvivl i starten om hvorvidt der herved også skulle foretages revision af det underliggende datterselskab men såvel FSR som FRR har indført retningslinier, hvorefter det er muligt at undgå revision af det underliggende selskab. Dvs. man skriver sig ud af det i revisionen af holdingselskabets regnskab.     

Jeg rådgiver via Skat & Råd flere revisionsfirmaer i København, Nordsjælland og omegn og har herigennem kendskab til adskillige gode revisorer, som samtidig kan bryste sig af at have "egen" skatteafdeling.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)