Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateret Hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grenaa
Tilmeldt 15. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Fra  www.Kshhaveservice.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg har været ved at opdatere min hjemmeside. Ville bare lige høre om der var nogle der ville gå ind og se om der var noget som skulle rettes. Om den er ok bygget op osv.. Jeg skal bare have den lidt frem i Google.

www.Kshhaveservice.dk

På Forhånd tak.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg syntes den er meget tom hvor du har din 27/7 service og hurtig kontakt, der er alt for meget hvidt

Også over og under blomster billeerne er der alt for meget hvidt.

Hvad med at ommøblere det lidt og få noget tekst ind, så du får noget content, så google kan savle lidt mere over siden.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Grenaa
Tilmeldt 15. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Fra  www.Kshhaveservice.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Havde tænkt på det. Tak for input.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Prøv at se her: http://kshhaveservice.dk/services/tr%C3%A6f%C3%A6ldning/index.html
Der er ingenting på siden.

Der mangler generelt tekster over alt. Du mangler et FAV-icon. Der er ingen H1-tekst. Siden er både www og uden www. Det giver dobbelt indhold, som Google hader. Du mangler HTTPS som de fleste får idag.

Sådan som jeg læste din sides html, er der ikke Google Analytics og heller ikke en Robots.txt.
Jeg fandt heller ikke integration med Facebook og Google+.

Hvis du vil ligge bedre på Google, er det en god idé at få det fikset. Så vidt jeg husker, så var dine metatekster heller ikke optimale.

// Lars

Fra Grenaa
Tilmeldt 15. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Fra  www.Kshhaveservice.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars. Tak for dit svar.

Hvad er et FAV-icon. Og H1 Tekst Hvordan laver jeg det og hvor skal det være. Https er sat op. Ved ikke hvorfor den ikke er ok. Skal lige have fat i One.com.
Og hvad mener du med en Robots.txt

Hilsen Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side den loader rigtig langsomt pga. utrolig store billeder. Hastigheden på siden er utrolig vigtig i forhold til rangering på Google. Der er en del ting der skal rettes op som f.eks. at nogle tekster ikke er en del af billeder. Google læser alt tekst på siden, man kan ikke læse det når det er en del af et billede. Dette betyder at Google ikke kan bruge nogle af teksterne til at kunne få dig højere op på søgeord. 

Vil rigtig gerne hjælpe dig med det så du får en hurtig side som kommer højt op på Google. Du skal være velkommen til at kontakte mig. 

God aften.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Enkel oversigt over danske webhotel

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover alt det andet der er nævnt så kunne det være rart hvis undermenuen på Service blev vist hvis man trykkede på knappen. Lige nu bliver menuen kun vist ved at man har musen over knappen. Ikke så praktisk på tablets uden en mus. Normalt så kan man se en undermenu ved mouse-over eller ved bare at trykke. Du mangler lige den sidste mulighed for at man kan navigere på hjemmesiden på en tablet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)