Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online kalender - Feedback

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi har lanceret siden www.privateworkplace.dk som er en Gratis online kalender med email / sms service.

Dertil hører en masse andre Personal Managment funktioner.

Vi er meget interesseret i at høre både godt og dårligt om denne side, så hvis i har noget feedback på den ville det være helt suverent, alt godt såvel som dårligt modtages med kyshånd.

Vi ser frem til at høre fra jer 

Med Venlig Hilsen
Sigurd 
www.privateworkplace.dk

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:58

Jeg må indrømme at jeg først var ret skeptisk, da der findes utrolig mange og rigtig gode gratis online kalendre, men da jeg kiggede nærmere på det blev jeg positivt overrasked. Der er funktionalitet til at skrive vandmåler og elmåler resultater ind, samt at holde styr på ens personlige regnskab. Derudover kan man skrive telefonlister, og adresser ind.

Faktisk kan jeg ret godt lide ideen om at have alt samlet et sted og jeg kender ikke lige umiddelbart andre der tilbyder en lign. service.

Desværre syntes jeg ikke at noget af det er udført særlig godt. Kalenderen findes i bedre udgaver andre steder såsom Google calendar, som jeg selv bruger. Kontakt manageren, som jeg har valgt at kalde jeres forskellige lister er ikke særlig logisk opbygget. Jeg ville hellere kunne oprette en kontakt og indtaste dennes adresse, telefon nummer og email, istedet for at skulle tilføje personen på flere forskellige lister, og senere kigge dem alle sammen igennem for at finde personen igen. Jeg undrede mig også over at man højst kan tilføje 8 udgifter til et budget, er ikke sikker på at det ville passe ind i min verden.
Det er smart med noter, men det virker meget uoverskueligt når man skal indtaste dem i et lille 150x150 px tekst felt.

Designet på jeres top er meget lækkert og simpelt, men selve indholet på de forskellige sider virker ikke særlig indbydende og de forskellige ikoner i bruger er ikke allesammen lige nemme at tyde.

Nå men interessant ide, som forhåbentligt kan udvikle sig til noget interessant.

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 21:05

Super lækker respons. Det siger jeg tusinde tak for.

Det er taget til efterretning, og jeg kan godt følge dig. Det ville muligvis være nemmere som du selv siger det.
Det er bestemt noget der skal tænkes over i en kommende version.

Jeg kan kun give dig ret i at google calendar er utrolig godt udført, men personligt på jeg indrømme at jeg ikke bryder mig videre om den. Det er måske bare en smagssag, men igen, det handler jo ikke om hvorvidt jeg kan lide den eller ej, men derimod de potentielle brugere ;-)

Ihvertfald er det hele noteret og jeg siger tusinde tak for hjælpen. Må du have en rigtig god dag :-)

Med Venlig Hilsen
Sigurd 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:15

Tirsdag den 29/01-2008
Lost connection to MySQL server during query

er den  besked, man får i øjeblikket....

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 22:18

Ja, jeg ser det.

Det ser ud til at vores host er gået ned. Jeg kan heller ikke kalde deres side: one.com 

Meget beklageligt, jeg håber du vil tage et kig igen når den er oppe - forhåbentlig snart :-)

Med Venlig Hilsen
Sigurd 

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 08:38

Så er siden online igen.
one.com har haft et server crash af en art, men det er heldigvis overstået nu ;)

Med Venlig Hilsen
Sigurd 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 11:33

Det er en fin side. Nem at komme i gang med. Det eneste spørgsmål, jeg lige ville have, hvis jeg gik i gang for alvor, ville være: Hvor er eksport-knappen? Det er praktisk at kunne eksportere f.eks. adressekartoteket til .csv.

Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 11:38

Hejsa.

Der er en eksport knap under indstillinger. Det skal dog siges at du pt kun kan eksportere dine gemte data ud som plain tekst.
Vi arbejder i øjeblikket på en videreudbyggelse så det kan eksporteres til diverse systemer .csv osv.

Så det arbejdes der ihvertfald på.

Jeg er glad for at høre du syntes om det.
Mange tak

Med Venlig Hilsen

Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:55
Det ser ikke alt for professionelt ud. Har du selv lavet layout?
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 13:59

Hehe nej det gør det måske ikke.

Jeg er utrolig dårlig til farver og det ;-)

Med Venlig Hilsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)