Hejsa. Vi har lanceret siden www.privateworkplace.dk som er en Gratis online kalender med email / sms service. Dertil hører en masse andre Personal Managment funktioner. Vi er meget interesseret i at høre både godt og dårligt om denne side, så hvis i har noget feedback på den ville det være helt suverent, alt godt såvel som dårligt modtages med kyshånd. Vi ser frem til at høre fra jer Med Venlig Hilsen |
Jeg må indrømme at jeg først var ret skeptisk, da der findes utrolig mange og rigtig gode gratis online kalendre, men da jeg kiggede nærmere på det blev jeg positivt overrasked. Der er funktionalitet til at skrive vandmåler og elmåler resultater ind, samt at holde styr på ens personlige regnskab. Derudover kan man skrive telefonlister, og adresser ind.
Faktisk kan jeg ret godt lide ideen om at have alt samlet et sted og jeg kender ikke lige umiddelbart andre der tilbyder en lign. service.
Desværre syntes jeg ikke at noget af det er udført særlig godt. Kalenderen findes i bedre udgaver andre steder såsom Google calendar, som jeg selv bruger. Kontakt manageren, som jeg har valgt at kalde jeres forskellige lister er ikke særlig logisk opbygget. Jeg ville hellere kunne oprette en kontakt og indtaste dennes adresse, telefon nummer og email, istedet for at skulle tilføje personen på flere forskellige lister, og senere kigge dem alle sammen igennem for at finde personen igen. Jeg undrede mig også over at man højst kan tilføje 8 udgifter til et budget, er ikke sikker på at det ville passe ind i min verden.
Det er smart med noter, men det virker meget uoverskueligt når man skal indtaste dem i et lille 150x150 px tekst felt.
Designet på jeres top er meget lækkert og simpelt, men selve indholet på de forskellige sider virker ikke særlig indbydende og de forskellige ikoner i bruger er ikke allesammen lige nemme at tyde.
Nå men interessant ide, som forhåbentligt kan udvikle sig til noget interessant.