Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbannere/annoncering på nettet - prisniveau, muligheder m.v.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at starte en hjemmeside op, der skal finansieres af relevante webannoncer.
Hvad er et typisk prisniveau for at annoncere på en hjemmeside, der er relevant for kunden.

Jeg er helt med på, at det vil være afhængig af om siden er velbesøgt osv., men da jeg endnu ikke ved det endnu, søger jeg blot eksempler på meget almindelige priser.

Jeg søger også generelt viden omkring webannoncering - hvad er der af muligheder, trends, hvad fungerer og hvad fungerer ikke, hvordan tilbyder I andre fx annoncering på jeres hjemmesider. Sælger i pr. antal visninger, for en bestemt periode?

Jeg hører også meget gerne forslag til andre former for indtjeningsmuligheder på hjemmesider, der ikke sælger fysiske produkter.

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Uden at vide hvad du vil skrive om, så kan jeg klart anbefale dig, at du selv går ud og forhandler aftalerne i hus.

Det kan ikke betale sig at bruge AdSense - eller jo, måske i starten. Men på den lange bane tjener du ca. 20-30 kr. pr. 1.000 besøgende på AdSense, hvor du kan tjene 2-5 gange så meget ved at lave dine egne aftaler.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)