Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kuwait - Tanker og faldgrupper?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagen kort:

Jeg har en bekendt, som kom til Danmark i forbindelse med krigen i Kuwait for mange år siden. Han er blevet velintegreret i Danmark, har dansk statsborgerskab, har altid arbejdet, og gjort det godt for både sig selv og Danmark. Men nu er han flyttet tilbage til Kuwait, for at være tættere på familie osv. Han har stor erfaring med at sende varer derned her fra DK, men ikke så meget den anden vej.

Kuwait er et velstillet land pga. landets olieproduktion, så brugte ting kan købes meget billigt dernede, da man helst vil have nyt. Og nu er det så jeg gerne vil høre, om nogen har erfaringer med at hente ting dernedefra herop. Jeg ville egentligt bare skulle sælge, og så deler vi overskuddet efter fragt, told og alt det andet er betalt.

Lyder det helt hen i vejret, eller kunne der være en skilling at tjene i det? Ikke så meget for at blive stenrig af det (selv om det da ville være dejligt) men fordi det kunne være sjovt. I starten motorcykler, og andet hvor der kan være en hel del i en container. Og naturligvis KUN lovlige ting. Jeg har fuld tillid til ham, og har kendt ham, hans familie her i DK og hans forretninger i mange år, men han kan ikke både købe tingene ind dernede og sælge dem heroppe, så vi har snakket om et samarbejde, men jeg har slet ikke prøvet den slags før.

Lad mig høre hvad I har af tanker.

Med venlig hilsen

Anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)