Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snackup.dk startet fra bunden

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

En partner og jeg har bøvlet med denne side igennem længere tid, vi har lavet den fra bunden. 

Snackup.dk 

Vi synes dog den mangler noget men kan ikke sætte fingeren på det. Dertil synes vi at det går sløvt med at få trafik på siden, er der nogen der kan hjælpe med gode råd? 

Venlig hilsen 
Mikkel

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De 3 punkter I har i slideren er ikke tydelige da de har gennemsigtig baggrund , eller de falder ihvertfald meget ind i billedet.

Jeg ser ingen komplet Ingrediens liste under produkterne

mvh

anders

PS: er der palmeolie i nogen af jeres produkter ?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du skal helt klart have udført noget link building du kan enten gøre det selv via. min liste og andre gode link muligheds lister, eller alternativt kan du finde et bureau (det var dog et forfærdeligt ord at stave til)

  

Tilmeldt 2. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lige kigget jeres hjemmeside igennem. Dette har ikke så meget med dit spørgsmål at gøre, men dit udsagn om: "

Undgå Sukkercrash

Vores billige snacks skal være et alternativ til kage, chips, og andre søde sager. Ved at vælge vores sunde snacks i stedet for en af de usunde klassiske alternativer, så hjælper du din krop med at holde produktiviteten oppe, og du undgår de velkendte sukker-spikes." holder ikke rigtigt stik. Et hurtigt eksempel. Jeres Rawbite Peanut indeholder 36g sukker pr. 50g. En marsbar på 100g indeholder 64g sukker. Do the math -> jeres "sunde" Rawbite peanutbar indeholder 72g sukker pr. 100g, hvilket er mere end en mars bar. Undgå sukkercrash? I think not. Indlægget skal ikke læses ondt, tror bare dette skal ændres ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det lyder meget spændende. Jeg synes personligt jeres hjemmeside ser alt for "hjemmelavet" ud - desværre.

I min optik skal der et meget mere clean touch på, som gør oplevelse god og smooth. Jeg vil mene det rigtige ord at bruge er halvfærdig - det er som i bare er stoppet halvvejs med det, også bare gået over til at lægge penge i markedsføringen.

Jeg har selv drevet webshops i Danmark med 100-500 ordrer om dagen. Hvis du / i har lyst, så skal i være velkommen til at booke en gratis opringning til i morgen tidlig. Så kan i bare skyde alle de spørgsmål i har, også kan jeg rådgive jer ud fra det.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 2. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

God pointe, men må indrømme at jeg ikke er helt enig med dig :) 
For det første indeholder rawbiten 36g sukker pr 100g. Så CA. halvdelen af en marsbar. Læs mere her: http://rawbite.dk/. Altså indeholder hver bar ca 18g sukker. 
Derudover kan man argumentere for, at når indholdet af protein er 3,5 gange så stort (mars 4g, rawbite 14g) at du føle dig mæt i længere tid, samtidig med at det lavere indhold af sukker ikke vil få dit blodsukker til at spike og derefter styrtdykke. 

Tak for pointen dog, det fik mig til at undersøge det lidt nærmere :) 

Tilmeldt 2. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vidt jeg er informeret, indeholder produkterne ikke palmeolie. 

Tak for dit input!

Vh
Mikkel

Tilmeldt 2. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :


D

Kasper:

Hej Mikkel,

Det lyder meget spændende. Jeg synes personligt jeres hjemmeside ser alt for "hjemmelavet" ud - desværre.

I min optik skal der et meget mere clean touch på, som gør oplevelse god og smooth. Jeg vil mene det rigtige ord at bruge er halvfærdig - det er som i bare er stoppet halvvejs med det, også bare gået over til at lægge penge i markedsføringen.

Jeg har selv drevet webshops i Danmark med 100-500 ordrer om dagen. Hvis du / i har lyst, så skal i være velkommen til at booke en gratis opringning til i morgen tidlig. Så kan i bare skyde alle de spørgsmål i har, også kan jeg rådgive jer ud fra det.

Vh. Kasper
SEDIA.DK



Hej Kasper, 

Du er meget velkommen til at skrive til mig, hvad du helt præcis mener med et clean touch. Som jeg ser dit svar, kan jeg desværre ikke forstå det så meget at jeg kan bruge det til noget på nuværende tidspunkt, da vi ikke ligefrem er eksperter indenfor hjemmeside opsætning osv. 
Hvis du vil kontakte mig på mk@snackup.dk, med dine punkter, så kan vi måske finde en løsning. 

venlig hilsen 
Mikkel 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg sender dig en mail, men jeg skriver samtidig mine punkter herinde, så resten af Amino også kan få noget ud af det.

1. Jeg er ikke helt med på hvorfor du har din hero med "1, 2, 3". Det er som om, at dine vigtigste USP'er er, at man får sine produkter leveret direkte til døren. Det er vel en selvfølge når man handler online - så du må godt smide det i footeren f.eks., men ikke som det første kunden ser.

2. Dit hero-image ved jeg ikke om er en placeholder eller egentlig det endelig billede. Det er en mand, der er ved at hoppe ned fra et skrænt. Men hvad har det med snack bars at gøre?

3. Få lavet en ordentlig footer. Der skal meget mere information derned, og du kan udnytte pladsen til alt fra telefonnummer, kontaktformular, social trust, USP'er og mange andre ting - udnyt det!

4. Når man går ind på en produktside, så skiftes der baggrundsfarve og der er en sidebar uden content i. Du må nød til at holde en rød tråd hele vejen igennem ift. baggrundsfarven, også skal du slette den sidebar der er uden content i (kan gøres med 1-2 linjer).

Der er meget mere. Men det var lige hvad jeg havde tid til. Ellers må du lige booke en opringning på min hjemmeside, også kan vi snakkes ved næste gang jeg er på vej til kundemøde.

Jeg kan slet ikke se hvorfor din shop skal vælges frem for enhver anden. Men keep going - lige pt. er siden bare alt for kedelig.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikekl

Jeres slider område emd get up with snack up ser lidt halvfærdigt ud, lidt word agtig, hvis du forstår, ellers er siden fin og overskuelig.

I skal lave en masse linkbuilding og SEO optimering, for at få jeres resultater højere op i google. En af måderne er at være lidt kreattiv, så når i fx skriver Snackup.dk i et forum som dette, så sørg for at lave det til et link, som jeg ahr gjort, så i får noget SEO værdi :)

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)