Så er det min tur: jeg er generel kritisk, derfor skal du ikke bliver sur. Det drejer sig jo om finde nogle svagheder i din løsning, ikke? Jeg gik spontan på besæg hos dig uden at fokusere på noget overhovedet.
Man siger, at folk tage beslutning efter 3 sek. - om de vil bliver på siden.
Det tog for mig min. 10 sekunder for at finde ud af det, hvad det er, du hovedsaglig sælger. Man kigger jo på den manden med pakker ( men for pokker, hvad er der i ? )
Små skrift, for mange beskrivelser - som måske er ligegyldige i det sammenhang ( på frontside ). Kunder skal have lyst til at komme videre, men det gør de ikke, hvis de har allerede læst det.
Menuvalg er lidt uheldig - "lyd og billede" er for bred udtryk for mig - mere specifik! "Forside" ligger heller ikke optimalt - måske lidt adskillt? Mere farver i menuen ( efter rang ) , det hele behøver ikke være sort og så tæt på hinanden.
"Specielle tilbud" - betyder det, at andere varer ikke er specielle? Hvad med DAGStilbud ( hier og nu ), så folk får mere lyst til det, uden at de andere varer bliver nedprioretere.
Dine billeder! Alt for mange varianter og kvaliteter! Det virker ikke profesionelt. Mere kontrast ( baggrunden )
Som sagt - min kritik er ikke pesonlig. Jeg kom til din butik som almindelig kunde og ville bare brokke mig over de ting, jeg skal overvinde, før jeg kunne købe hos dig