Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop ønsker feedback!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det blev lige lovlig kort i morges, da jeg skrev tak - jeg havde lidt travlt, men jeg synes virkelig det var et godt input. Takker igen :o)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:12

Måtte lige kigge forbi din shop igen - det er bare blevet SÅ meget bedre!!

Håber salget er steget ligeså meget som kvaliteten af hjemmesiden :-)

Mange hilsener

Mira

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 19:46

Tak Mira! Jeg er også blevet meget tilfreds med resultatet. Nogle af jeres input har jeg brugt så det har været til hjælp med jeres feedback! 
..og Mira lig lige mære til kanonpriser på MemoryCards :o)

Hvis nogle har input til det nye design er det meget velkommen!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 20:12

Jeg tror dit største problem er at du har det samme title-tag på alle sider. Det skal du ændre.

Og ja jeg synes også at billederne er for små. 

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:37

jeg synes det er en flot hjemmeside - blinkende flash er med til at give liv på siden uden at det bliver for meget - med hensyn til fragten, så er det en af de store omkostninger ved en webbutik - og det ved køberne. Synes 1000 kr. er en fin grænse, da kunderne skal købe noget i butikken. Man kan jo ikke regne med at alt er "gratis" for så dør butikken igen :)

MVH

Helle

http://www.hngavekurve.dk

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 12:57

Så er det min tur: jeg er generel kritisk, derfor skal du ikke bliver sur. Det drejer sig jo om finde nogle svagheder i din løsning, ikke? Jeg gik spontan på besæg hos dig uden at fokusere på noget overhovedet.

Man siger, at folk tage beslutning efter 3 sek. - om de vil bliver på siden.

Det tog for mig min. 10 sekunder for at finde ud af det, hvad det er, du hovedsaglig sælger. Man kigger jo på den manden med pakker ( men for pokker, hvad er der i ? )

Små skrift, for mange beskrivelser - som måske er ligegyldige i det sammenhang ( på frontside ). Kunder skal have lyst til at komme videre, men det gør de ikke, hvis de har allerede læst det.

Menuvalg er lidt uheldig - "lyd og billede" er for bred udtryk for mig - mere specifik!  "Forside" ligger heller ikke optimalt - måske lidt adskillt? Mere farver i menuen ( efter rang ) , det hele behøver ikke være sort og så tæt på hinanden.

"Specielle tilbud" - betyder det, at andere varer ikke er specielle? Hvad med DAGStilbud ( hier og nu ), så folk får mere lyst til det, uden at de andere varer bliver nedprioretere.

Dine billeder! Alt for mange varianter og kvaliteter! Det virker ikke profesionelt. Mere kontrast ( baggrunden )

Som sagt - min kritik er ikke pesonlig. Jeg kom til din butik som almindelig kunde og ville bare brokke mig over de ting, jeg skal overvinde, før jeg kunne købe hos digWink

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 20:46

Herligt indlæg RanDall, det kan virkelig bruges!

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 21:00

Du skal ikke undskylde din kritik, al kritik er velkommen :-)

Hvad vil du foreslå i stedet for menuvalg/hvordan ville du opdele det ? 

- Lyd og Billede
- PC og Hardware
osv

Jeg prøver at udskifte specielle tilbud med Dagens tibud.... det jo rigtigt det du siger, men måske jeg skifter til et andet og mere passende ord eftersom disse tilbud ikke kun er i dag.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 21:35

Hej igen, jeg kan desværre ikke hjælpe dig med menuopdeling. Jeg er nemlig slet ikke god til al det tekniske, sorry.

Mange de ting kender jeg ikke [:'(] . Men måske vil do prøve at finde muligheder ved at kigge i andere e-butikker?

Jeg håber, at alt går godt for dig ( det kan jo kun bliver bedre ! Big Smile  ) Mange hilser !!!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:22

Rigtigt lækkert design. Der er enkelte ting jeg ville rette lidt på for at få det hele til at passe sammen, men jeg synes faktisk rigtigt godt om selve designet i hvert fald :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)