Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsrejse - med barn - hvordan rent praktisk?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Det er rent gas, at en 7 eller 9 årig ikke kan være med til den slags uden det ødelægger det forretningsmæssige det mindste.

Selvfølgelig er det det, plus, den lille pode kunne faktisk lære noget og man har tid til at snakke sammen :)

Med hensyn til Skat så kan de vil være ligeglade om der sidder en eller to i bilen...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Med hensyn til Skat så kan de vil være ligeglade om der sidder en eller to i bilen...

Ja men jeg får aldrig overtalt konen og sønnen til at køre hele vejen til Polen i bil - det er 12+ timer og flyturen tager kun 1,5time Stick out tongue

Men jeg har samme tanke som både dig og John. At det kan være super hyggeligt og en god oplevelse at dele. For vi skal lidt rundt til forskellige byer, så den effektive tid hos vores partnere er jo ikke 3 hele dage...

Hilsen Morten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
At det kan være super hyggeligt og en god oplevelse at dele.

Selvfølgelig, kom afsted og ha en god tur! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Peter Skouhus:
Med hensyn til Skat så kan de vil være ligeglade om der sidder en eller to i bilen...

Ja men jeg får aldrig overtalt konen og sønnen til at køre hele vejen til Polen i bil - det er 12+ timer og flyturen tager kun 1,5time Stick out tongue

Men jeg har samme tanke som både dig og John. At det kan være super hyggeligt og en god oplevelse at dele. For vi skal lidt rundt til forskellige byer, så den effektive tid hos vores partnere er jo ikke 3 hele dage...

Hilsen Morten

helt klart - bare vis prisen dækker 2 og ikke det som det så jo er med sønnen 3 stk og gem evt emails der viser I faktisk jo er på forretningsrejse med møder. Så er det jo ikke det mindst forbudt også at have tid til at se sig lidt om - nyde middagen sammen - morgenmaden osv

Der er heller intet forbudt i at trække en dag eller to ud af programmet - selv tage hotellet de dage - og have ferie midt i forretningsrejsen . så længe selve formålet, forretning er fuldt berettiget. Det bliver fradraget jo ikke større af, og skats formål er ikke at ødelægge den type muligheder.

Jeg rejste ca 130 dage om året - og var jeg som eks i New Delhi - så tog jeg en dag ud af programmet - lejede chauffør der kørte mig til Taj Mahal for egen regning - i HongKong gik turen til Macao osv - for egen regning.

god tur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)