Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling fra kunder på one.com webside - Hvordan??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg er i gang med at lave mine første webside på one.com hvor jeg har købt domæne igennem. Jeg har bare en "starter" webside (og ikke webshop, ej heller wordpress). Kan man ikke oprette mulighed for at kunder kan betale med visa på sådan en webside?

Jeg tilbyder en konsultationsservice, så det handler ikke om at der skal sælges en masse forskellige produkter. Kun en betaling for en konsultation pr kunde. 

Håber nogen har et godt råd til mig. Jeg har forsøgt mig med wordpress, men synes godt nok det er svært med plugins (der ikke helt virker som man regner med) og kodning (som jeg ikke helt forstår og konstant googler om i timer før jeg kommer videre) :) 

Tak og dejlig søndag,'

Annemette

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det så vigtigt at de skal kunne betale igennem din side? 

Måske du skulle se på easyme.dk? 

Ellers så send en god gammeldags faktura, mange steder kan de betale med kort og andre betalingsmidler igennem bogføringssystemet... Se billy.dk eller dinero :-)  

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper, 

Jeg kigger lige på easyme.dk. Jeg tænker bare at jo enklere det er for kunder at klikke køb og få produkt, jo nemmere er det også for mig. Er det fordi det er besværligt eller dyrt at få kunder til at betale via min side, at du foreslår easyme.dk? 

Tak for tips :)

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit forslag med Easyme, skyldes at det er okay nemt + de har et godt forum med andre som benytter Easyme til at hjælpe dig :-) 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Rasmus :) 

Det har jeg lige kigget lidt på, men skal lige læse mere om det på deres webside. Så på den måde, vil kunderne når de går ind på min side, se betalingprocedure som om jeg selv havde oprettet det på webshop - hvor de skal udfylde faktura adresse og kort informationer? 

Jeg er i udlandet og har ikke net alle steder og sidder lige nu ved en butik og stjæler wifi, så jeg har svært ved at undersøge detaljeret lige nu, men er glad for svar :) 

Jeg har aldrig startet mit eget før og tænkte - nu laver jeg bare lige en webside (fandt så ud af at wordpress er ret krævende for mit niveay og wifi forbrug p.t.) og kom i tanke om - hvad med betaling, hvad med regler, skal man have cvr nummer, og en masse andet. Så det blev lidt mere indviklet end jeg lige regnede med, men sådan er det jo tit :)

tak igen :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Hvis du måtte have del-problemer på din vej ift. betalingløsning, mulighederne i WordPress osv. Så må du meget gerne smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan jeg give dig lidt fri sparring! 

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :) Det er virkelig sødt af dig. Og tak til jer andre der har svaret. Det er vildt fedt, at man kan få en hjælpende hånd her :) 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Stripe og Paypal.

Paypal er ekstremt simpelt at gå igang med, men er ikke det mest kundevenlige.

Stripe er lidt mere teknisk at installere men en meget kundevenlig betalingsløsning.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)