Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress Search Console - problem med authorization code

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Er i gang med at oprette en hjemmeside i wordpress, hvor jeg selvfølgelig skal lave lidt SEO. Jeg har valgt Yoast SEO og vil derfor også gerne have Search Console installeret. Problemet er, at hver gang jeg skal autoriserer koden, siger den at min "profil"/e-mail ikke er godkendt - på trods af at hjemmesiden er oprettet med denne email, samt at jeg er logget ind på min google konto. Er der nogle der har et forslag eller to til hvordan jeg kan få det gjort, så jeg kan få hjemmesiden www.kabyssenishoej.dk/menukort-og-priser  op at køre med søgemaskineoptimering?

Håber der er nogle som kan hjælpe med lidt gode fif :-)

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natha.

Yoast SEO er generelt til brug for dine nøgleord i dine indlæg/sider.

Når jeg sætter en WordPress installation op for en kunde bruger jeg "Monster Insights" https://www.monsterinsights.com/

Det skaber både forbindelse til Google Analytics, Google Search Console, sådan at det hænger sammen. (brug kun 1 e-mail til google forbindelsen, og gerne jeres kontakt email til kabyssen.

Jeg vil samtidig anbefale dig, at tage kontrol over jeres virksomhed på Google My Business, men kontakt mig gerne hvis du har brug for hjælp til ovenstående. Jeg er selv fra Ishøj, så hjælpen er i nærheden.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natha.

Har du fået det løst?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)