Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen erfarne købere der kender Outletsbrandshouse.com?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har fundet frem til denne side der hedder outletsbrandshouse, men er der nogle af jer, der nogensinde har handlet derinde fra før? eller kender noget til den? evt om det er ægte tøjet? :)  

Er ny herinde, så hvis det er jeg har sat den i den forkerte kategori, vil jeg undskylde på forhånd, og i må meget gerne ændre det hvis det er muligt :) 

Glæder mig til at høre fra jer! 

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der vikelig ingen der ved om det er en Legit side? Eller bare svindel? 

Vil virkelig sætte pris på hvis nogle vil dele deres erfaring. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det mig, som var dig, ville jeg gå i en lang bue udenom dem.

De oplyser ingen VAT nummer på deres side, eller adresse m.v. ligeså. Kun en kontaktformular.

Kigger man på deres facebook side; https://www.facebook.com/DiscountBrandsOutlet/
så har de kun 1-2 likes per opslag, ud af ca. 1500 følgere, hvilket kunne tyde på, at følgerne er købte og dermed fakeprofiler som har liket siden.

Man kan heller ingen info finde om dem, på de mest almindelige trust-sider. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender intet til siden, og jeg har kun brugt 2 min. på at besøge den. Men det ligner en standard Kinabutik, der sælger kopiting.

Du kan jo stille dig selv dette spørgsmål: Vil du købe noget hos en butik, der hverken skriver deres adresse eller tlf.nr? Hvis ikke det er et problem så slår du dig bare løs ;) Hvis du dog ikke er så glad for det, så find en dansk butik, eller i det mindste en butik inden for EU.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tusind tak for jeres meninger, tænker jeg holder mig væk fra dem så, vil helst ikke ud i nogle kopivarer.
Kender i evt nogle sider, der er trusted at købe fra?

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Når en webshop ikke har ejer-, adresse- og kontaktinformation, kan du roligt regne med at blive snydt på den ene eller anden måde.

outletsbrandshouse.com whois opslag viser at domænets ejer er kineser, så hvis du modtager de varer du bestiller, skal du forvente at det med 99,99% sikkerhed er kopivarer.

Tilmeldt 27. Jul 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så ved jeg det til næsten gang :) tænkte også det var for godt til at være sandt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)