Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dankort indløsningsaftale?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

er det stadig kun NETS med deres monopol man kan lave det ved eller er der andre firmaer der tilbyder det samme nu (og billigere?)?

har læst lidt om at man kan nøjes med en visa og mastercard indløsnings aftale og så er det ene og alene rene dankort som ikke kan handle ved en... er det rigtigt nok?

Mvh.

NIkolai R. Jensen
Altimobiler.dk

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din butik eller webshop?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er kun nets som kan tilbyde dankort da det er dem der driver det. OM du skal have det afhænger af din forventede omsætning. Så snart det er noget du skal leve af, så bør du klart vælge nets - De er langt billigst - helt klart så snart du kommer op på omsætning 15-20.000 kr per måned. 

Det er derfor at 80% af al dansk onlinehandel sker via Nets - som i øvrigt er blevet langt hurtigere til at behandle ansøgninger. 

Er det noget mindre så kan andre løsninger vær fine - og ja så mister du ikke meget ved det - nemlig max de ca 5% rene dankort - Prøv egne forventede priser og antal i denne www.kortgebyr.dk og check dankort af og på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey john.

fint link... dog kan jeg ikke se bambora og yourpay på listen... ved du eller nogen andre hvorfor de ikke er på? eller mig der gør noget forkert...?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Yourpay er med - husker ikke bambora - men skriv evt til kortgebyrs side (til Ulrik f.eks). Sæt feks antal 100 pris 100 og ikke dankort - så får du f.eks. yourpay

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun Nets der tager Dankort, men hvis du fx bruger Bambora eller yourpay, så kan du stadig tage betalinger med Visa/Dankort, som er det de fleste har i dag.

Jeg tror vi er nede i at 0,2% af mine kunder betaler med det rene Dankort.

Grunden til du ikke finder yourpay på listen, er fordi de er skrevet op med prisen på deres iværksætterpakke, men ved at ringe til dem, kan man få en langt skarpere pris.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi overvejede selv længe om vi skulle have nets indløsningsaftale eller ej. Vi endte med at gøre det. 

Din kortomsætning afgør om det kan betale sig eller ej. Det er meget muligt at det er få som kun har rent Dankort, og jeg har også hørt fra en bankansat i Jyske Bank, at de slet ikke kan bestille rene dankort mere, og de derfor er ved at blive udfaset. Det betyder jo at problemet bliver endnu mindre. 

Men en ting du skal overveje er det faktum at hvis man har et Visa/dankort, så tæller dankort først. Med nets indløsningsaftale betaler man kun abonnement, og ikke ekstra gebyrer. Vi har oplevet at langt de fleste hos os 80-90%  betaler med en visa/dankort. Og det betyder at vi sparer rigtig mange penge i gebyrer, målt mod gebyrene på andre kort. 


Jeg synes bare du skulle have det med i din overvejelse. 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

@Altimobiler/NIkolai. Både Bambora og Yourpay er med på https://kortgebyr.dk, men da de ikke håndterer Dankort er du nødt til at fjerne kortgebyr-fluemærket før de bliver synlige :)

Tilmeldt 7. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai Smile

Er du stadig på udkig efter en billig indløsnings-aftale (uden det gamle rene dankort) så tag et kig på vores hjemmeside http://bizsys.dk/

Hos Bizsys online kassesystem formidler vi også indløsnings-aftaler UDEN ekstra gebyr, INGEN abonnement og det er gratis i oprettelse. Desuden, er satserne nogle af de billigste på markedet. 

Mvh

Melisa 

Bizsys online kassesystem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)