Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email - smarteste billigste mailsystem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt herinde på spørgsmål vedr. emailoprettelse men de fleste er tilbage fra 2013 - jeg forestiller mig der er langt bedre råd i 2017 ;-)

Jeg har oprettet min virksomhed, cvrnummer, hjemmeside, facebookside you name it - jeg mangler egentlig bare mailen. 
Men hvor pokker er det smarteste billigste mailsystem..?

I fremtiden får jeg brug for en 3-4 emails men lige nu har jeg brug for 2.

Byd endelig ind :-)

Højt humør
Louise

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Din overskrift må gerne være mere sigende en anden gang end bare "Email" :)

Jeg har ændret den for dig.

Mvh

Anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har lavet en hjemmeside har du jo et domæne, så kan du lave næsten alle de email adr.  du vil hos din hostudbyder.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre skriver - så kan du jo som regel lave x emailadresser uden beregning i forbindelse med der hvor du har din hjemmeside.

Men det er så samtidig - som regel - kun pop3/imap adresser - og dermed kun basis funktioner.

Hvis du skal have sådanne noget som fælles kalender man kan booke i, eller synkronisering af kalender og kontaktpersoner til telefonen osv. så skal du bruge Exchange eller måske gmail (ved ikke med sikkerhed hvor meget den kan)

Exchange kan du enten få som en enkeltstående løsning - vi laver det f. eks. for 60 kr. pr. måned inkl. 50 gigabyte mailbox.
Eller også skal du have det fra Microsoft, i forbindelse med deres office 365.

venlig hilsen
Lars Andersen
CoMaSys APS

Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, men jeg skal alligevel betale ekstra for at have mail ved dem også (bricksite) så derfor har jeg forsøgt at undersøge hvad der ellers var af alternativer for at finde den bedste løsning. 

Tilmeldt 18. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Ved bricksite som er der jeg har lavet hjemmeside er mailfunktionen ikke gratis selvom det blot er den skrabede version. 

Inden jeg betalte ekstra for at få mail hos dem tænkte jeg det var en mulighed at få den et andet sted der muligvis tilbød noget bedre. 

Vi får ikke brug for hverken kalender eller noget - det er kun til at vi kan maile på men den skal være mulig at opsætte via iPhone som vi kører på. 

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

I min verden er Exchange eller Office 365 den bedste løsning.

Exchange (hos os) giver dig:
Mail lagret i Danmark
Fuld kontrol over spamfilteret
50 Gigabyte lagerplads
Dansk Support
60 kr. pr. måned.
light konto - 5 GB plads og kun webmail/pop3/imap koster 10 kr. pr. måned.

Med office365
får du exchange mails
vist nok lidt kontrol over filteret men ikke fuld kontrol
mulighed for office pakker med til favorabel pris (79 kr inkl. office pakke og 50 gb mail)
ingen kontrol over hvor mail er lagret - men er jo heller ikke vigtigt for alle.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan du sagtens nøjes med pop3/imap

Der tror jeg faktisk det bedst kan betale sig med one.com eller lign ..
det bliver nok ikke billigere end de 9 kr om måneden de tager.. for xx mailadresser..

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er f.eks også Google mail for business , det koster omkring 5 USD år brugere or mdr og virker yderst godt
Som et gratis alternativ kan der også bruges Yandex hvor du kan tilknytte dit domæne som mail adresse
Yandex er russisk og lidt mere teknisk at sætte op med dit domæne , jeg bruger det på et par domæner og er fuld tilfreds med det
Dog er Google mail for business lige den tand bedre efter min mening

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)