Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og feedback på hjemmeside. Tak.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på ny hjemmeside. Specielt på SEO delen, men selvfølgelig også på design, links mm. Google analytics er endnu ikke opsat.

Se mere på www.norddronefoto.dk

Jeg sætter stor pris på jeres hjælp!
På forhånd mange tak.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes ikke at det er særkigt smart elle rbrugervenligt at jeres sider aabner i nye vinduer. HVis jeg klikker paa OM OS aabner en ny side http://norddronefoto.dk/?page_id=9 i et nyt vindue i browseren.

Og ang SEO skal jeres sider hedde noget relevant i dette tilfælde http://norddronefoto.dk/om-os    eller http://norddronefoto.dk/om-norddronfoto

Jeres Logo hænger ind over teksten

Og mht SEO skal der meget og god tekst paa hjemmesider saa Google har noget at guf at læse og indeksere jer paa.

mvh

anders

PS: ser at du bruger wordpress saa forstar ikke lige hvorfor dine undersider aabner i et nyt vindue i browseren.

For at ændre jeres URL til SEO venlige URLs gøres meget nemt, se video https://www.youtube.com/watch?v=AKcBrD4qbJc

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Flotte billeder og en god idé. Men der er nogle ting der skal på plads.

-------   LIDT OM SEO OG SIDEN GENERELT -----

Der mangler Sitemap.xml - Bruges til Analytics.

Mangler metabeskrivelse - Sidens beskrivelse til Google (ellers finder den selv en).

Sidetitel kunne være længere - Få flere søgeord med i titlen.

CSS ligger i Head-sektionen og ser helt vildt ud - Lav en CSS fil, kodningen er rodet.

Java ligger forkert - Det koster tid for siden at loade.

Billeder mangler ALT-tekster - Tekster der fortæller Google hvad billedet forestiller.

Billeder er for store - Loader hurtigere hvis de gøres mindre.

For mange H1 - H1 er hovedoverskrift, der må være 1 pr. side.

Generelt for lidt tekst - Meget tekst er godt for SEO. Minimum 300 ord, helst flere.

Siderne har navne med understregning _ Brug bindestreg i stedet-.

Siderne kaldes for numre: page_id=240 - Det er sindsyg dårligt for SEO. Kald siden det den indeholder.

Sider åbner i nye vinduer - Irriterende at siden åbner i flere vinduer.

HTTPS mangler - Ved nye sider er det et must med en sikker side.

Du mangler Analytics - Det skrev du jo selv.

Du mangler Facebook, Twitter, Youtube og Google+ - Ikke et must, men godt for SEO og for at få nye kunder.

------------------- GOD FORNØJELSE ----------------------

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fornemt. Mange tak for jeres hjælp. Jeg går i gang med at ændre de ting I har noteret.
Jeg er med på det meste, men aner simpelthen ikke, hvad "java ligger forkert" og "CSS ligger i Head-sektionen" betyder??

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En helt anden ting:

Den rigtig flotte drone-video ville sælge dobbelt så godt hvis der kom lyd på, og evt. klippet sammen til en decideret salgsvideo!

Mvh Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Der er kommet nogle fine inputs omkring SEO, som jeg derfor ikke vil kommentere nærmere på. Men derimod så synes jeg helt sikkert, at du skal kigge på selve designet. 

Hjemmesiden er desværre utrolig forvirrende og den almindelige brugere vil hurtigt blive forvirret. Har du nogle tal på afvisningsprocenten?

Jeg tror også, at I skal fokusere på at gøre mere ud af jeres cases og klippe dem sammen på en måde, som jeres kunder vil anvende videoerne på. Så kan potentielle kunder bedre perspektivere.

Lige et par konkrete kommentarer:

- Jeg savner en original navigationsbar/menulinje
- Logoet går ind over teksten
- Der mangler et par oversættelser
- Der er stavefejl
- Logoet fra temaet er stadig i footeren
- Links mangler i dine social media icons

Generelt halter hjemmesiden bagud på mange punkter, hvilket er en skam, da potentialet er der og det er en spændende service, som du sælger.

Når du har brugt penge på at købe et tema til 59$, så bør du også sætte det rigtigt op. Det kan godt være svært, hvis man ikke har arbejdet med WordPress før. Hvis du ønsker hjælp til dette, så kan du fange mig på ehj@grafikr.dk  

Ift. jeres "sommerkampagne" med fotos af ens sommerhus, så bør du på den side fremvise noget tidligere udført arbejde og komme ind på HVORFOR man skal købe 5 billeder. Prøv at skab behovet for din potentielle kunde og fortæl, at man meget nemmere kan sælge sit sommerhus på den slags eller lign.

Jeg ønsker dig held og lykke med hjemmesiden. Tøv ikke med at skriv, hvis jeg skal udbyde eller hjælpe med noget.

Rigtig god søndag :-)  


Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen. Mange tusind tak for jeres svar. Opbygning er hjemmeside er ikke min spidskompetence :-)
Jeg vil tro at jeg kan rette og ændre 80% af de ting I nævner. De sidste 20% kommer jeg nok i problemer med. Så kan det være jeg kontakte en af jer, hvis I så kan lave det sidste.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Overgaard:
Jeg kunne godt bruge lidt feedback på ny hjemmeside. Specielt på SEO delen, men selvfølgelig også på design, links mm. Google analytics er endnu ikke opsat.

Prøv at tage denne test: https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej og indsæt dit domain. Den vil vise dig, hvor der er galt.

Kan også anbefale denne plugin: WP-Rocket, som vil optimere din side betydeligt.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen fordi I gider at bruge jeres tid på siden.
Jeg vil prøve at bruge analyzeme. Tak.

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er nævnt af andre, så skal du have ændret i dine permalinks så siderne hedder /om-os osv.

Derudover så skal siderne ikke åbne i nye vinduer, når det er interne links

Dit topbanner med info, irriterer mine øjne lidt, fordi det hele ikke er centreret og så passer den gule knap farve ikke ind på naturbaggrunden i min verden, det forstyrrer

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)