Hey Amino’er, Ville høre om der var interesse for et netværk for unge (Evt. mellem 17 – 25) her i Nordjylland? Jeg er opmærksom på at der i forvejen findes et lignende netværk. Hvad jeg forestiller mig med netværket: - Et sted for alle unge der går med en iværksætter i maven. - Vi mødes 2x månedligt op snakker om hvad vi har lavet siden sidst, brainstormer, hjælper hinanden evt. problemer/spørgsmål, osv. - Vi motiverer hinanden (”ping pong-effekt”). - Vi hjælper hinanden med at opstille mål og har ligeledes forventninger til hinanden. - Vi har et lukket forum, hvor vi deler historier, erfaringer, motiverer hinanden, osv. (Jeg ved godt at dette også er det Amino er til for, men kan tit også være skønnere kun at dele det med folk i ens egen situation / på ens egen alder). Hvorfor? De fleste vil nok give mig ret i, når jeg siger at et stærkt netværk kan have stor indflydelse på både dig og din nuværende eller kommende virksomhed. Så hvad er nøgleordene? Umiddelbart vil jeg sige det at motivere hinanden og dele erfaringer. Glæder mig til at høre fra jer. P.s. jeg undskylder hvis noget af dette ikke giver mening, da det er skrevet relativt sent på natten.
Mener du der er behov for et netværk for unge i Nordjylland?
|
Hey, hvor går grænsen når vi snakker nordjylland det lyder ellers spændende :D..
men hver 14 dag kommer ski nok til at knibe lidt.