Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for unge i Nordjylland?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino’er,

Ville høre om der var interesse for et netværk for unge (Evt. mellem 17 – 25) her i Nordjylland?

Jeg er opmærksom på at der i forvejen findes et lignende netværk.

Hvad jeg forestiller mig med netværket:

-          Et sted for alle unge der går med en iværksætter i maven.

-          Vi mødes 2x månedligt op snakker om hvad vi har lavet siden sidst, brainstormer, hjælper hinanden evt. problemer/spørgsmål, osv.

-          Vi motiverer hinanden (”ping pong-effekt”).

-          Vi hjælper hinanden med at opstille mål og har ligeledes forventninger til hinanden.

-          Vi har et lukket forum, hvor vi deler historier, erfaringer, motiverer hinanden, osv. (Jeg ved godt at dette også er det Amino er til for, men kan tit også være skønnere kun at dele det med folk i ens egen situation / på ens egen alder).

Hvorfor?

De fleste vil nok give mig ret i, når jeg siger at et stærkt netværk kan have stor indflydelse på både dig og din nuværende eller kommende virksomhed.

Så hvad er nøgleordene? Umiddelbart vil jeg sige det at motivere hinanden og dele erfaringer.

Glæder mig til at høre fra jer.

P.s. jeg undskylder hvis noget af dette ikke giver mening, da det er skrevet relativt sent på natten.

Mener du der er behov for et netværk for unge i Nordjylland?

• Ja (58,8%)
  • Nej (5,9%)
  • Ved ikke (5,9%)
  • Don't care - blev bare caught up in the moment (29,4%)
  • Totalt antal stemmer: 17
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:38

Hey, hvor går grænsen når vi snakker nordjylland det lyder ellers spændende :D..

men hver 14 dag kommer ski nok til at knibe lidt.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:01

Bare en tanke.

Hvorfor begrænse det til unge fra 17-25?

det kunne da være fint hvis der kom nogle ældre og lidt mere erfarne iværksættere man kunne "nasse" lidt viden af :)

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 15:05

Ja, alle kan have glæde af alle - ikke alle de begrænsninger!

Spørg i Nordjysk Iværksætter Netværk om de kan hjælpe med lokaler og kontakt til andre iværksættere, unge som gamle :-)

Held og lykke med det

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Ja, det er rigtigt alle kan have glæde af alle, derfor det er dejligt vi har forummer som Amino.dk Smile.

Min tanke bag netværket, var at danne en gruppe der havde alderen og gnisten for iværksætteri til fælles. (Ved godt at DET at have ting til at fælles ikke nødvendigvis er en god ting i et netværk, så vent med at angribe mig Wink). Så vidt jeg ved, findes der i forvejen en del iværksætter-netværk i Nordjylland, men knap så mange decideret for unge.

Der findes netværk for kvinder, for studerende, for folk af anden etniskbaggrund, osv., osv.. Så derfor synes jeg også det kunne være rart at have et nordjysk netværk for unge med den samme drøm/ambition - at starte egen virksomhed. Personligt har jeg hvertfald tit haft det sådan, at jeg har følt mig utrolig malplaceret i en samling af iværksættere i alderen 25+, mange med eget virksomhed og mange års erfaring på bagen. Det var derfor jeg godt kunne tænke mig at skabe et netværk/mastergroup hvor vi motiverede og udfordrede hinanden.

Så kan vi jo altid nasse lidt viden fra jer "gamle ræve" her på Amino Smile

All the best

- Kasper A

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:51

Synes det lyder som en rigtig god ide, men hvad med os stakler på 35 :-(

Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:54

jeg synes virkeligt det lyder, som et godt tiltag. Jeg sagtens bruge sådan et sted, jeg får nok de første 5 ideer til nye projekter om månneden, det kunne være rart med at sted hvor man kunne få dem luftet. Evt slået dem i jorden med lidt kritik osv.

Håber jeg kommer til at høre mere om dit projekt.

Evt. send en update til min bruger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)