Jeg har fået oplyst af en revisor, at det koster 15.000 kr. at få opstillet årsregnskab for et anpartsselskab.
Er der nogen, der ved, hvad det til sammenligning koster at få revisor til at lave selvangivelse for en virksomhed i virksomhedsordningen.
Det afhænger naturligvis af omfanget af virksomheden. Der er her tale om en meget simpel virksomhed, der ikke er hverken moms- eller lønsumafgiftspligtig.
Kommer selvfølgelig an på omfang af virksomhed som henhører under VSO'en, samt hvorvidt det blot skal opstilles eller det hele revideres - men til sammenligning har jeg en kunde som giver 10.000 kr. årligt for skatteregnskab og selvangivelse med VSO hos en autoriseret revisor, for en udlejningsejendom med 2 lejemål.
Hvis du ikke behøver en autoriseret revisor til at revidere det, så giver jeg også gerne et skarpt tilbud. Jeg er enig med Thomas i at det lyder som prisen ligger lidt til den gode side. Mon ikke det kan gøres til halvdelen..
Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!