|
Hej. |
Nej, det kan ikke trækkes fra
Debat
|
Hej. |
|
Nej, det kan ikke trækkes fra |
www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.
|
Depositum og forudbetalt leje er ikke en udgift men rent likvid betaling mod tilgodehavender og i dette fald jo mellem dig som privat lejer og udlejer Reglerne i øvrigt er du sikkert med på som jeg forstår det - ellers her http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/fradrag-for-lokale-i-privat-bolig.html vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Men det må jo næsten betyde at når jeg flytter ud herfra, så kan firmaet stadig trække procent mæssigt fra i de sidste 3 måneder, på trods af jeg ikke betaler regninger for det dér, da det er forudbetalt? |
|
Det er også korrekt - men jeg vil måske lige læse reglerne igennem igen for en sikkerhedsskyld. SKAT's udgangspunktet er som hovedregel at man ikke kan få fradrag for kontor i hjemmet, med meget få undtagelser. De er strikse omkring dette - og der forelægger utallige afgørelser om akkurat disse scenarier, som stort set altid er afgjort i SKAT's favør. Så jeg vil måske lige undersøge det en sidste gang, og overveje om det er det værd med de få penge det formentlig omhandler |
Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!
|
Du kan trække fra for de måneder boligen bruges til erhverv ja. OM du så får det skattegodkendt i det hele taget lyder du til at have check på .- men det er SVÆRT og der forkastes bestemt en del af den type ved kontroller - så vær nu sikker vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com