Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Bølgen" er dum - drop den

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærligt talt så er jeg for 'gammel' til at lave bølger på et socialt media for arbejde/netværk. Er enig i at der er ingenting galt i det, jeg finder det bare lidt nyttesløst og som du selv giver et billede på, hvad nu hvis du får 500 ind som er ubrugelige netværkmæssigt.

Kommer aldrig til at hoppe med på den eller lave en post med det, da det er useriøst :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give dig ret i, at det er ubrugeligt. Det kan jo heller ikke kaldes et for et netværk, hvis man ikke kender folkene, eller i det mindste, at man er i samme branche, eller måske bare deler en spændene interesse, men der er jo nød til, at være en aller anden form for relations imellem personerne, og det, at alle folk kan stave til det samme ord, dette er ikke et stor nok link. Og så endda på et forum, der ellers stræber sig efter, at skulle være mere professionel end social, i modsætning til f.eks. FB.

Det hele svarer jo lidt til, at man kalder alle i telefon bogen for ens kontakter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Folks argumenter for bølgen er:

1. Jeg får noget at se, som jeg ellers ikke ville se.

2. Hvordan kan du vide, at det er værdiløst, når du ikke har prøvet det?

Temmelig tynde argumenter for min smag.

Det første kan man opleve ved at købe en avis - så har man oven i købet sikret sig en vis kvalitet i det, man ser.
Det andet kan man jo sige om hvad som helst - f.eks. at køre i venstre side af vejen.

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)