Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance telefonsælger/sælger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er 16 år gammel. Jeg har bestået mine skolegang. ligesom mange andre ved jeg ikke helt hvad jeg skal.  jeg har haft 3 forskellige fritidsjobs.

et af dem var som telefonsælger. jeg solgte Fx avis/blade- jeg fik en super løn ¨på 82. i timen, det var langt mere end jeg fik i Fx Føtex (63 i timen)

jeg har gået og overvejet om jeg kan lave mit eget firma hjemmefra.  freelance telefonsælger/sælger. er dette muligt? nogle af jer der har prøvet det?

i så fald ved i hvordan jeg starter op? jeg har et budget på ca 15.000- jeg undre mig bare over hvordan man får kontakt med virksomheder. som vil vælge mig til at sælge deres produkter i stedet for et stort call center.

vil sætte pris på et svar. hvis nogle af jer har input.

Godaften.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Umiddelbart altid underholdende, når en sælger spørger, hvordan han skal sælge sig selv.

Det korte svar er: Du skal da ringe til virksomhederne og bruge dine salgsevner til at overbevise dem om, de skal vælge dig. Kan du ikke det, ja, hvad skal så få dem til at tro, du kan sælge deres produkt? Smile 

Som telefonsælger behøves egentlig ikke andet end en mobil. Hertil vil jeg anbefale lidt udstyr - men altsammen noget, der kan købes for under 5.000,-. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du vil starte noget, og som 16 årige! hold den kurs og du når langt i livet :) 

Hvis jeg må give dig et godt råd, så start noget andet end et telefonsælgerbureau, det er i min verden død løb, ligeså snart jeg bliver ringet op af en telefonsælger, så afviser jeg ( jeg har selv været telefon sælger ved falck) Du kommer til at bruge en masse energi, og chancen for at tjene penge ser jeg som ikke være særlig stor, der er hård konkurrence.

Gå hellere lidt i tænkeboks, du kunne evt. slå græs for hustande, det lyder ikke så glamourøst, men der kan du hive nogle penge hjem, skabe dig en erfaring, så har du en kundekreds du senere evt. kan bruge til noget

Det er mit råd :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)