Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Novice til facebook virksomhedsside, konkurrencer og likes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ret ny til det med at administrere en virksomhedsside på fb.

Jeg har lavet en konkurrence, hvor folk skal like for at kunne vinde. Jeg vil rigtig gerne kunne se hvem der har liket opslaget.
Jeg kan kun se dem, der har liket det originale opslag - altså det der ligge på virksomhedens væg, men jeg kan også se, at opslaget er blevet delt flere gange.
Jeg ved at det delte opslag også er blevet liket, men dermed liker folk faktisk bare, at en person har delt opslaget og ikke selve konkurrenceopslaget.
Skal man virkelig skrive i sin konkurrence, at folk skal trykke på selve billedet, for derefter at like det? Eller er der en måde, hvorpå jeg kan se, hvem der har liket delingerne? Jeg vil jo gerne have, at alle har en fair chance for at blive udtrukket og ikke kun den gruppe, der har liket opslaget på virksomhedens væg.

Håber der er nogle skarpe hoveder her, som kan hjælpeSmile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Se evt. her :

https://www.facebook.com/notes/undg%C3%A5-virus-og-spam/facebooks-konkurrence-regler/653931207997058/

Tilmeldt 13. Jul 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg er helt med på reglerne :) Jeg har ikke bedt nogen om at dele for at være med i konkurrencen. Jeg prøver på at finde ud af, om jeg kan se, hvem der har liket de delte opslag, så de også har en mulighed for at vinde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke se hvem der liket det opslag som Trine har delt med hendes venner, der skal Trine skrive husk at trykke på linket.
Du kan jo ikke kontrollere hvor mange der har delt din konkurrence. Det kan jo være nogle du ikke kender.

Hvis du skriver det i det originale opslag giver det bare forvirring. Syntes jeg ihvertfald ville forvirre.

Det er vel også dit mål at folk skal ind forbi din Facebook side, husk du kan bede folk om at like din side for at deltage i konkurrencen. Måske er det ikke de bedste likes men det giver da noget, så kan man altid sende et tilbud ud til alle ens likes på Facebook siden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)