Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til ændringer af hjemmeside

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside der hedder www.mink-pelse.dk som køber og sælger secondhandpelse. Jeg har haft et rimeligt salg. Det burde dog være væsentligt større i forhold til antal af besøgende. Ca 200 om dagen. Jeg bruger Google adwords samt ligger højt på den organiske søgning på Google. Såfremt I har nogle gode forslag til ændringer som kan forøge antallet af henvendelser, hører jeg meget gerne nærmere.

mvh

Christian Brøndum

tlf 33 23 38 18 

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:35

Hej,

dette lydder måske hårdre end det er ment men du må endelige ikke ændre på noget på din nuværende side.

- Smid istedet det hele op i luften og skrot det der efter og få dig  istedet en fornuftig shopløsning, at der er nogle der handler nu syntes jeg faktist er RIGTIG flot

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 18:42

Det er ikke meningen, at det skal være en webshop hvor man kan handle online. Der handles kun ved personlig henvendelse. Det er meningen at den skal være så enkel som mulig. Måske med færre billeder? navnet mink-pelse.dk vil jeg dog beholde!!!

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 18:54

Navnet fejler heller intet.

Men personligt ville jeg aldrig handle I den.

Du ville med ganske få midler kunne få laver en hjemmeside som ville fremstå meget bedere, jeg er sikker på du ville kunne finde en her på amino som kunne løfte opgaven flot.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 19:14

Kan du anbefale nogen herinde fra, der kan lave en god hjemmeside?

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 19:35

Desværre ikke.... men lav et indlæg og jeg er sikker på du får masser af respons!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Skrevet kl. 19:40

Der er så mange at det kan være svært at finde den rigtige! Skal indlæg lægges her?

Tilmeldt 24. Jul 07
Skrevet kl. 19:51
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:25

Jeg kan stærkt anbefale Martin fra MBC-design.dk

Han skulle også gerne være herinde på Amino.

Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:51
Helt klart enig i svar #1. Det er jo nærmest et selvdestruktivt layout. Er du interesseret i at ofre lidt tid på at finde en gut eller gutinde der kan lave et superlækkert layout til dig (og det vil være nemt hvis der ikke skal være shop eller noget), så kan jeg klart anbefale dig at benytte google. Find nogen gode forummer, eventuelt søg under "photoshop forum". Jeg ved godt at det intet har med photoshop at gøre, men når netop din side skal være som simpel og kun indeholde ren html, så kan du jo ligesågodt gå amok.. eller hvad man nu siger.. og bare finde een der kan lave noget der ser skidegodt ud. Chancerne for at han eller hun kan bare lidt html er store, og så kan du jo pludselig få noget helt specielt. :) Det du har nu er ihvertfald noget det trænger til at blive skiftet ud så hurtigt som muligt. Du trænger så absolut til noget der ikke skriger "Kom ind og bliv snydt".
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)