Jeg har en hjemmeside der hedder www.mink-pelse.dk som køber og sælger secondhandpelse. Jeg har haft et rimeligt salg. Det burde dog være væsentligt større i forhold til antal af besøgende. Ca 200 om dagen. Jeg bruger Google adwords samt ligger højt på den organiske søgning på Google. Såfremt I har nogle gode forslag til ændringer som kan forøge antallet af henvendelser, hører jeg meget gerne nærmere.
dette lydder måske hårdre end det er ment men du må endelige ikke ændre på noget på din nuværende side.
- Smid istedet det hele op i luften og skrot det der efter og få dig istedet en fornuftig shopløsning, at der er nogle der handler nu syntes jeg faktist er RIGTIG flot
Det er ikke meningen, at det skal være en webshop hvor man kan handle online. Der handles kun ved personlig henvendelse. Det er meningen at den skal være så enkel som mulig. Måske med færre billeder? navnet mink-pelse.dk vil jeg dog beholde!!!
Du ville med ganske få midler kunne få laver en hjemmeside som ville fremstå meget bedere, jeg er sikker på du ville kunne finde en her på amino som kunne løfte opgaven flot.
Helt klart enig i svar #1. Det er jo nærmest et selvdestruktivt layout. Er du interesseret i at ofre lidt tid på at finde en gut eller gutinde der kan lave et superlækkert layout til dig (og det vil være nemt hvis der ikke skal være shop eller noget), så kan jeg klart anbefale dig at benytte google. Find nogen gode forummer, eventuelt søg under "photoshop forum". Jeg ved godt at det intet har med photoshop at gøre, men når netop din side skal være som simpel og kun indeholde ren html, så kan du jo ligesågodt gå amok.. eller hvad man nu siger.. og bare finde een der kan lave noget der ser skidegodt ud. Chancerne for at han eller hun kan bare lidt html er store, og så kan du jo pludselig få noget helt specielt. :)
Det du har nu er ihvertfald noget det trænger til at blive skiftet ud så hurtigt som muligt. Du trænger så absolut til noget der ikke skriger "Kom ind og bliv snydt".