Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside. Gerne feedback

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle aminoer.

Jeg er i øjeblikket igang med at ligge sidste hånd på sitet www.viljestyrke.dk . Det bliver et site for iværksættere hvor der er hjælp til at starte op (som så mange andre sider), men der er også et forum hvor der er prof advokater, revisorer, a-kasser osv der er med inde over det og hjælper med at svare.

Ydermere kommer der også en shop med billigere kontormaterialer til os iværksættere.

Jeg vil meget gerne have din kommentar til siden. Er den brugervenlig nok? Får I lyst til at besøge siden igen? Mangler der nogle fede funktioner  osv osv.

Kom gerne med nye forslag.

På forhånd tak.

Mvh.
Troels
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:17

Nu er jeg kun inde i det grafiske.

Og jeg ville umiddelbart sige, at siden burde være helt centreret? Istedet for, at banneret ude i siden, også er en del af centreringen, så hele siden næsten ser skæv ud.

Teksterne i de farvede bokse, ser krumsede ud?

Menupunkter burde fremhæves mere. De er ikke helt så nemme og få øje på.

Ellers ser det godt ud :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:21

Du skriver at shoppen vil være online indenfor 2-3 uger. Så tænker jeg hvilken dato skrev han det... Kommer jeg tilfældigt forbi siden, ved jeg ikke om du lige har skrevet det eller om du har skrevet det for et halvt år siden og bare ikke har opdateret siden. Derfor skriv en dato på. Evt. 1. april.

Nu har jeg kun kastet et hurtigt blik på den, men umiddelbart ser den lækker ud i farverne og overskuelig.
Jeg glæder mig til shoppen åbner
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:25
En anden ting, farven i debatten skal ifølge min mening være lidt mere munter. Den behøver ikke skrige FARVELADE, men den grå farve gør det lidt kedeligt...
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 14:26
Hej begge to

Tak for den hurtige feedback.

Du kan have ret i det med centreringen. Det vil jeg lige kigge på.

Jeg har fået rettet det med datoen. Det var et rigtigt godt forslag :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:28
Skulle det være en anden gang
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:33

Jeg synes rigtig godt om sitet, men en væsentlig ting synes jeg der mangler.....

Mit første spørgsmål er: "Hvad skal jeg med siden?"

Den hedder ViljeStyrke.dk, men det fortæller mig ikke at det er en side der vil hjælpe mig som iværksætter. Der står en masse ting på siden og hvis jeg læser længe nok kan jeg sikker finde frem til at det er det der er meningen.

Men som en utålmodig internetbruger, så er jeg væk om 5 sek. hvis jeg ikke umiddelbart kan se hvad meningen er.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:36
Under brugerprofil der er det ikke muligt at skrive hjemmeside, trods der er et felt til dette. Er det meningen?
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 14:53

Hej Wupi

Tak for feedback.

Jeg har lavet nogle punkter i toppen, som gerne skulle give lidt mere overblik. Hvad synes I om det?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 14:57

Jeg ville personligt rykke fokus på shoppen lidt frem... Enten ved at fremhæve det lidt mere i det grønne felt eller måske et lille banner hen over regnemaskinen, hvor der kan stå noget i retning af, "Mangler du kontorudstyr? Klik her" eller "Vi har det du mangler i kontorudstyr"...

Det skal dog ikke være for fremtrædende da folk så vil tro at siden primært er der for at sælge, det kan godt være at det er det primære formål, men det behøver folk jo ikke vide

Ellers er det nogle fine punkter. 
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)