Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til leverandør af sportstøj, og start af virksomhed!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Min bror og jeg går lidt med tanken om at opstarte en virksomhed med golftøj. Vi tænker at vi starter simpelt ud, med polo'er og bukser.

Vi mangler dog en leverandør af tøjet. Det skal være god kvalitet, men samtidig skal prisen være til at overkomme, da vi skal sælge tøjet forholdsvis billigt. Selfølgelig skal leverandøren/producenten af tøjet være i udlandet da det er væsentlig billigere. Vi er ved at designe tøjet. 

Vi er også lidt i tvivl om hvilken selskabsform vi skal starte virksomheden i, vil det være smartest at oprette et iværksætterselskab, eller et interessentskab?

Håber der sidder nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe os! Vi er forholdsvis nye i iværksætter branchen. :-)  

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er tøj producent og har egen familie ejet fabrik i Cairo. Vi kan helt sikkert hjælpe jer med at få produceret jeres golf tøj til rigtige gode priser samt kvaliteter. Når I handler med fabrikken direkte er der ingen fordyrrende mellemled og derved kan vi garantere konkurrence dygtige priser og mange forskellige kvalitets valgmuligheder.

Tjek os ud på facebook eller instagram her kan i se et udpluk af de forskellige opgaver vi har lavet. Eller besøg vores hjemmeside www.loveyourtwist.com og læs om os.

Hvis det lyder interessant er I velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller helene@loveyourtwist.com og vi tager en snak om hvad I ønsker at få lavet

God aften

Helene

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)