Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere (kommunikation/design og salg): forebyggelse af sygemeldinger / stress

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger to partnere:

1) Kommunikation og design kyndig partner til at præsentere materiale til forebyggelse af sygemeldinger og stress på arbejdspladsen. Du skal kunne lave flot og let tilgængeligt design. Sætte det op i f.eks. Wordpress hvor al information vil blive formidlet (også lyd, video). Du vil også være med til at sikre at det materialets indhold (tekst), er super forståeligt. Er det dig - så er det dig jeg søger samarbejde med først.

2) Salg. Har du et godt netværk blandt HR folk og er tillidsvækkende er her muligheden for at komme med i en virksomhed med stort potentiale. Den første opgave vil sammen med mig at finde nogle partnere til at dokumentere/ vise effekten af vores materiale.

Projektet:

Nedbringe sygefravær og stresshåndtering. Indsigt giver udsigt og overskud.

Selve programmet /materialet er skitseret og jeg har behov for ovenstående partnere for at bringe det fra det nuværende niveau til et egentligt produkt. Det er et marked med kæmpe potentiale, når vi kan spare virksomhederne for sygefravær.

Du vil investere en masse af din tid og have mulighed for at blive del af en dyr succes. Det er altafgørende at finde den rette partner - så hvis der er et match på det menneskelige kan noget af det øvrige måske læres af vejen.

Hilsner,

Max

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan ikke skrive en Privat Besked til dig - men du kan sende én og få lidt mere information og en e-mail adresse retur :-)

Hilsen,

acdk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)