Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min hjemmeside i Google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Det må de meget undskylde, jeg var ikke helt klar over hvor jeg var endt henne på nettet, jeg havde googlet mig frem til noget der bestemt ikke er/var min hjemmebane, og i min frustration over ikke at vide hva F..... jeg skulle gøre forsøgte jeg noget, det var så forkert og det må i meget undskylde, jeg kan desværre ikke slette min tråd, ellers havde jeg gjort det.

Ha' en fantastisk aften og sommer :)'

Mvh 

Thomas

Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Mange tak for din besvarelse af mit problem, jeg skal være helt ærlig at sige jeg ikke anede hvad jeg lavede i går da jeg oprettet tråden, jeg syntes jeg havde googlet mig frem til det jeg gjorde var rigtigt, men det var det ikke.

Jeg blev ringet op af en meget flink mand i dag der prøvede at hjælpe mig telefonisk.

Sorry jeg er vitterlig på udebane herinde.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Jeg er ydmyg taknemlig over din hjælp og åbenhed overfor en der ikke lige har helt styr på hvad han har gang i.

Jeg syntes det er enormt stort af dig og ringe og forsøge at guide mig telefonisk, sådan mennesker som dig findes der ikke mange af.

Jeg prøver at få kigget på det du sagde/skrevet for at inde hoved og hale i det hele.

TAK.

Ha' en dejlig aften og sommer.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 5. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Helt i orden, kunne du ikke bare slette linket i stedet? det er lavet i frustration over jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre? det må i undskydle.

Jeg er blevet kontaktet af en meget flink mand som telefonisk har prøvet at forklare mig hvad jeg skulle gøre.

Ha' en dejlig aften og sommer :)

Mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

thomasschlott:

Hej Brian.

Det må de meget undskylde, jeg var ikke helt klar over hvor jeg var endt henne på nettet, jeg havde googlet mig frem til noget der bestemt ikke er/var min hjemmebane, og i min frustration over ikke at vide hva F..... jeg skulle gøre forsøgte jeg noget, det var så forkert og det må i meget undskylde, jeg kan desværre ikke slette min tråd, ellers havde jeg gjort det.

Ha' en fantastisk aften og sommer :)'

Mvh 

Thomas



Helt i orden Yes Håber du har fundet ud af det og måske senere vender tilbage som iværksætter :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)