Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klarna integration med shopify

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi står og skal til at åbne en svensk hjemmeside, og er derfor igang med at undersøge mulighederne for at integrere klarna til shopify. 

Vi har snakket med klarna som siger det tager 4-5 uger at integrer grundet travlhed og besværligheder ved dette. 

Har i nogle løsninger til ovenstående, eller andre erfaringer således vi kan komme videre herfra? 

Tak på forhånd. 

Venlig hilsen

Jacob Bager

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg lidt i tvivl om, hvad du søger, for i din overskrift lyder det til, at du vil vide, om der er en Klarna integration med Shopify. Men i selve teksten skriver du, at du vil vide, om der findes en anden løsning.

Jeg havde en kunde, som har spurgt Klarna om en europæisk integration med Shopify, og han fik at vide, at det ikke findes, og at de har prøvet at finde en løsning de sidste fire år. Den integration, som der findes, er til det amerikanske marked.

Jeg har ingen erfaringer med ViaBill, men jeg vil da gribe fat i dem og høre om mulighederne gennem dem. De sidder i Århus, så du kan bare ringe til dem.

Tilmeldt 22. Jan 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Jeg har snakket med bl.a. Klarna og Shopify vedr. dette for et par måneder siden, og der var svaret desværre, at der på daværende tidspunkt ikke fandtes en europæisk integration mellem Klarna og Shopify. (Det kan være jeg tager fejl, eller at der er lavet noget siden, men tror det desværre ikke). :/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)