Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger om investering i fast ejendom?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget om investering i fast ejendom. Jeg tænker, at det er en super ting at smide sine penge i, så jeg tænkte om I kendte nogle bøger om emnet, da jeg ikke ved noget som helst om det.

På dansk har jeg kun kunnet finde en bog kaldet 15% skrevet af Halfdan Timm.

Hvis I kender nogle andre bøger om investering i fast ejendom, både på dansk og på engelsk, må I meget gerne skrive titlerne på dem nede i kommentarerne.

Mange tak ;)

Hilsen Lucas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal finde bøger som relaterer sig til investering i fast ejendom, skal du over i lærebøger for ejendomsmæglere og selv lægge 2 og 2 sammen.

Der er ikke så meget at skrive om. 15% bogen drejer sig mest om opkøb og udlejning af boliger i byer som Korsør, Slagelse m.fl., hvor man ganske enkelt ser hvad der er af samlede udgifter på boligen, som for eks. fællesudgifter, ejendomsskatter, prioritetsudgifter m.v. og derefter på huslejeindtægten.

I nogle tilfælde kan opnås en fin forrentning, men normalt er det ikke noget at skrive en bog om.

Kan der samles nogle stykke, kan du få et kursus hos mig i hvordan du skal gøre for at sikre dig en god indtægt og opsparing ved at investere i fast ejendom.

mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)