Partner med iværksætter drøm søges indenfor byggebranchen - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Netværk og Ledelse

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m. "

Partner med iværksætter drøm søges indenfor byggebranchen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 6
Tilmeldt 29. jun 17
Indlæg ialt: 1

Skrevet 29-06-2017 kl. 20:54

Hej alle derude,

Jeg søger en partner som har en iværksætter drøm inden for byggebranchen, en partner som har en masse gode innovative ideer, som på sigt kan være en banebrydende ide som revolutionær byggebranchen. ikke blot i Danmark, men også på globalt plan. 

Jeg er selv ny uddannet Bygningskonstruktør og derfor søger en partnere med en relevant uddannelse som: Ingeniør, bygningskonstruktør, arkitekt

Ideerne er mange, Kontakt mig for mere info. 

Amino-karma 3
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. aug 17
Indlæg ialt: 1

jean paul kapuya
Skrevet 12-08-2017 kl. 19:16

Hej

jeg er meget interesser om dine annonce kan du fortelle mig lidt om dig selv?

jeg har uddannet som bygningskonstruktør og master i bæredygtigt byggeri fra DTU. snart jeg skal åben en lille firm inden for byggebranchen og jeg søger altså en parten. hvis du har interesser du kan godt skrive til mig  kapuyajeanpaul@yahoo.dk jpk@arkitekterudengraenser.dk

Tlf: 23928864

mvh

jean paul

Amino-karma 260
Tilmeldt 13. mar 17
Indlæg ialt: 65

Muhammad
Skrevet 12-08-2017 kl. 20:03

Ville måske være en ide at skrive lidt om sig selv, hvad du måske selv har af erfaringer

Amino-karma 897
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. apr 17
Indlæg ialt: 215

Allan Møller Rantaniemi
Skrevet 12-08-2017 kl. 20:17

Rashied:
Jeg søger en partner som har en iværksætter drøm inden for byggebranchen, en partner som har en masse gode innovative ideer, som på sigt kan være en banebrydende ide som revolutionær byggebranchen. ikke blot i Danmark, men også på globalt plan. 

Har du selv nogle ideer? eller hvad kan du ellers tilbyde foruden din nye uddannelses viden?

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

Besøg vores andre hjemmesider :
lll