Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - er min FB-side blevet hacket ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har haft problemer med at tilgå min forretnings FB-side i den sidste uges tid. Når jeg nu ser på logningsmønsteret får jeg nedenstående billede (jeg har forsøgt at fjerne noget af det).

Jeg kan ikke oprette administorer (eller gøre ret meget andet) - er siden hacket? Hvis det er tilfældet, er der så nogen, der kan hjælpe mig med at få kontrollen tilbage)

MVH
KIrsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten.

Hvis det er tilfældet, at din facebook side er blevet hacket bliver du nød til at tage kontakt til facebook selv. 
Der er ikke nogen bureauer/andre personer der kan ordne det bedre end du selv kan. 

Nå det så er sagt, er det ikke en meget længere proces, end at køre en kort mail korrespondance med dem hvorvidt din facebook side er hacket eller ej. 

Jeg så, at du i sidste uge havde et indlæg kørende, hvor du ikke havde mulighed for at dele indlæg på facebook der. 

Jeg vil meget gerne prøve at være så behjælpelig som muligt, men det bedste du kan gøre er, at tage kontakt til facebook selv.  

Jeg håber det kan hjælpe dig lidt, og du er meget velkommen til at ringe til mig på 27135955 hvis du bøvler med andet ift. facebook. 

Rigtig god dag

Mvh. 

Mads Obel

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads - tak for svar. Må jeg så spørge om noget utrolig dumt? Jeg synes at jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde ud af, hvor jeg tager kontakt til FB. Har du et link eller andet?

Det er sikkert virkelig dumt, men jeg føler mig på herrens mark her.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for hjælpen - nu har jeg skrevet til dem, håber, det hjælper.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

Det er overhovedet ikke et dumt spørgsmål. 
Det kan være en jungle at finde rundt i :-)

Har du brug for andet hjælp til facebook eller andre online markedsførings projekter er du velkommen til at tage fat i mig. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

en større sandsynlighed er (hvis du ikke hat brugt password, der kan slås op i en ordbog) at du selv er blevet inficeret med snavs.
Kør denne guide igennem 100%  og du er næsten med garanti fri for enhver form for snavs.
http://malwaretips.com/blogs/malware-removal-guide-for-windows/

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

skal lige sige, at bag efter, så installer og kør lige ccleaner, for at rydde op efter det den har fundet.
Behold ccleaner på din computer, den vil du nyde godt af i lang tid, selv free versionen er helt ok og et rigtigt godt værktøj til at rydde op og rette fejl.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

i øvrigt er denne guide også god hvis du får dine mails markeret som spam eller at det kun er nogle sider du kan besøge på nettet, netbank udelukket, antivirus sider m.m.

Jeg har prøvet dem alle, og denne guide hjælper mig ud af problemet hver gang.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for hjælpen - jeg har brugt formularen (helt uden held), men så læste jeg en artikel på Politiken.dk idag, som henviste til linket: facebook/com.hacked. Jeg besøgte siden, og har ikke den fjerneste ide om, hvad jeg gjorde, men nu  har jeg fuld kontrol over min FB-side igen:)

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)