Jeg indrømmer blankt at jeg ikke er en haj til adwords, men min husmands erfaring siger mig at det ikke er ubetinget godt, pt har jeg stoppet min annoncering, jeg endte op i alt for høje priser pr klick og da konverteringsgraden ikke er 100% så blev det for dyrt! jeg kommer nok til at sætte mig ned og lave en ny plan for mine kampagner, en ting jeg tror er supervigtigt, det er selve annoncen(selvfølgelig!) forstået på den måde at det er ikke kun vigtigt hvilke søge ord du inkorporere i teksten, men også essensen i annoncen er vigtig, den skal jo appelere til at klikke på den, enten ved at du har ebn ting alle vil have eller ved at gøre folk nysgerige nok til at klikke, men husk også at for mange nysgerige der ikke køber noget er penge ud af vinduet, men måske kan du få bedre QS ved mange klik...kender desværre i formlen hvorved QS udregnes jeg har gjort mig en lille erfaring, god tekst, både i annonce men også på hjemmesiden, og få men meget relevante søgeord giver god placering...og det strider lidt imod de sidste foredrag jeg har været til med div guruer Gullak, De Mib...der på disse foredrag slog til lyd for store kampagner med mange søgeord, igen, jeg ved ikke nok om det men jeg synes jeg har bedre held med den form. en ting er sikkert hvis dit produkt, overskrift, søgeord matcher så kommer du nemt højere op for lidt færre penge, men hvis i er mange i samme gruppe så kan det blive dyrt alligevel , det er jo et auktions system sælger du kun et produkt???
mvh jan kristensen, nordisk-handelshus |
Hej Jan
Mange tak skal du have. Jeg går igang med at finde flere søgeord, samt forbedre mine annonce og landingsite. Så tak for tippene.
Ang. produkter, så sælger jeg IT-kurser indenfor programmerne Word, Excel, Powerpoint, Access og Outlook.
Mange hilsner
Rikke
P.S Jesper, du har helt ret. Jeg er gået igang med at optimere efter Sebastians bog.