Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Google Adwords

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne høre, hvad jeres erfaringer med Google Adwords. Jeg har lige fået nogle på, men jeg synes ikke klikraten er så høj. Hvad skal man regne med?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:08

Erfaringerne er gode. Det er meget forskelligt hvad CTR er, men prøv evt at dumpe nogle søgeord og hvilken annonce man skal kigge efter, så kan det være der er noget der falder i øjnene.

Kan iøvrigt varmt anbefale Sebastian Gullak's "Adwords" bog som har mange gode tips i den retning.

Mvh Jesper

Tilmeldt 27. Jan 08
Skrevet kl. 22:12

Hej Jesper

Mange tak for dit hurtige svar. Sebastians bog ligger allerede på computeren - skal bare læses:-) Jeg tænkte på, om der også er noget med ancinitet i google-systemet, så det tager tid at få en god placering?

Mange hilsner

Rikke

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 22:17

Nej anciennitet er vist ikke en del af det, men Quality Score har en stor betydning, altså hvor godt annoncen matcher søgeord såvel som landingsside. Fx. havde jeg søgeord som "D&G" før jeg fik disse ure. Dengang var minimums CPC 60 øre. Efter jeg har fået urene på mine landingpages er minimums CPC faldet til omkring 23 øre pga. den bedre Quality Score. Så det er vigtigt at arbejde med.

Mvh Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:37

Jesper har meget ret i, at det er forskelligt hvad man kan forvente sig af en CTR, det er meget branchebestemt.

hvad branche, hvad gennemsnitsplacering, antal kliks og gerne en annoncetekst og en hjemmeside adresse. -så kan vi jo lige se lidt på det... :)

Tilmeldt 27. Jan 08
Skrevet kl. 22:42

caterina:

hvad branche, hvad gennemsnitsplacering, antal kliks og gerne en annoncetekst og en hjemmeside adresse. -så kan vi jo lige se lidt på det... :)

Hejsa

Hvad mener du lige med ovenstående? Jeg er ikke helt lige med.

Mange hilsner

Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 22:54

Hej Rikke... bare lige lidt opklarende spørgsmål, det kan være dit problem er meget enkelt. 

Hvad branche ser du dig selv i?

Hvad er din nuværende gennemsnitsplacering?

Hvor mange kliks får du om dagen som det er nu, og hvad er dit mål?

Hvordan ligger din CTR nu?

Hvad er din hjemmesideadresse?

Hvad står der i annonceteksten?

Tilmeldt 27. Jan 08
Skrevet kl. 22:58

Hejsa

Mange tak skal du have. Jeg er gået igang med Sebastians bog. Jeg kan godt se, at jeg har en masse at lære. Jeg troede bare, at det var at oprette en annonce. Men sådan fungerer livet desværre ikke:-( Tilgengæld lærer jeg en masse nyt.

Mange hilsner

Rikke

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Skrevet kl. 23:08

hvis du har lyst til det, kan vi kigge på den sammen... det kommer ikke til at koste dig noget... det kan jo være at din løsning ligger lige rundt om hjørnet.. send mig evt. en PM...:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 11:01

rikke_larsen:
Jeg troede bare, at det var at oprette en annonce. Men sådan fungerer livet desværre ikke:-(

Hej Rikke

Det er faktisk en god ting at det ikke er så let. Det giver dig mulighed for at slå dine konkurrenter som er for dovne til at sætte sig ind i det.

Mvh Jesper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)