Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner (gerne håndværker)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Til bygning af sommerhuse, søges en eller flere partnere. Formålet er at opføre sommerhuse (eget design) med videresalg for øje. Opførelse primært på vestkysten - Blokhus - Saltum - Grønhøj - Løkken

Smid besked for yderligere info :)  

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de sommerhuse, kunne du måske tænke dig, at indsætte brændeovne/indsatser og måske soltage under bygningen, inden i sætter til salg?

I så fald kan jeg udbyde forskellige produkter heromkring, priser afhænger selvfølgelig af kvalitet og design. Mit firma kan matche det billigste, og så har vi også de lidt dyrer. Vi er pt. i gang med at forbedre og videre udvikle ydelse evner og design. Men ydelse evner pt., på nogle af produkterne er vi sammen med toppen af klassen, med de teste der er lavet på dem. Alt er CE godkendt, men de kræver nogle ekstra teste, inden det er godkend til det danske marked, da der er strengere regler end mange andre EU lande. Og det er noget vi er i gang med. Så det er ikke her og nu produkter. Jeg kan godt vise dig dem, måske du selv har nogle ideer til design, men vi skal lige finjustere nogle ting og gennemføre de sidste tester. Så jeg er ikke ude på at sælge dig noget nu, men måske vi kan blive sammenarbejdes partnere i den nærmere fremtid.

Men ellers til din tråd, værd selvfølgelig forsigtig med, at opstarte noget inden for håndværk, med folk du ikke kender.

Og måske skriv lidt om dine egne kompetencer, f. eks. er du selv håndværker, entreprenør, murer, arkitekt, designer? Tænk på hvilke kvalifikationer du selv har, og hvad du mangler for at få dette op at køre. Din tråd er meget bredt skrevet.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)