Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For meget - eller Total Iorden Smag Der'

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoVenner.

Først vil jeg gerne sige tusind tak til mine AminoVenner.

Jeg sidder på et kontor for mig selv, og kommunikerer professionelt stort set kun med folk indenfor min egen branche. Et lille lukket og nørdet netværk :)
Ideerne er der masser af - men nogen gange kan det være svært at være 100% objektiv, og det hele begynder ofte at dreje rundt - nogen gange lidt for hurtigt.
Derfor sætter jeg stor pris på al den hjælp og feedback jeg får herinde fra "almindelige" mennesker. Så TUSIND TAK for jeres hjælp, kommentarer, opmuntning, kritik og hvad I ellers sender min vej.

Inspireret af en tyrkisk kollega overvejer jeg at bruge en uges tid og redesigne min hjemmeside. Men men men. Der skal jo gerne være en mening med galskabet før jeg hiver en uge ud af kalenderen, så jeg vil gerne have jeres kommentarer og feedback på denne hjemmeside: http://www.mekan360.com/index1.php 

Jeg vil ikke fortælle så meget om mine egne tanker - hverken om konceptet, indholdet, fordele og ulemper, da jeg ikke vil "farve" jeres svar. Men jeg vil meget gerne have jeres mening om følgende:

1) Førstehåndsindtryk - hvad synes I? Forvirrende? Overbevisende? informativt? Lidt for meget af det gode, eller Top Dollar?

2)  Generelle ulemper ved sådan et web site?

3) Generelle fordele ved sådan et web site?

Skal www.wideeyes.dk dreje rundt eller er det bedre som det fremstår nu?

Jeg glæder mig som altid til jeres konstruktive kritik.

Hilsen Morten 

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:38

På jysk: "Det er noget gylle"
Det tager alt for lang tid at loade og alt for meget fis.
Personligt HADER jeg musik og lyd på hjemmesider.

Efter min mening: "D'et en OM'er".

Beklager de hårde ord, men det er min mening.

/Nordjyden.

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 21:38

WideEyes - Virtual Tours:

1) Førstehåndsindtryk - hvad synes I? Forvirrende? Overbevisende? informativt? Lidt for meget af det gode, eller Top Dollar?

2)  Generelle ulemper ved sådan et web site?3) Generelle fordele ved sådan et web site?

ad 1) langsomt og noget "hva' handler det her om"

ad 2) loader langsomt. Det er ikke indlysende hvordan man navigerer. Site eller produkt?

ad 3) man får produktet præsenteret meget direkte.

ad 4) Din topdekoration med roterende klode kan skiftes ud med en produktpræsentation hvor du "filmer" en navigation på et produkt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:55

Tusind tusind tak for jeres svar. Det er helt essentielt hvordan folk oplever mediet, så jeg sætter stor pris på ærlighed - også selvom den er hård og retfærdig. Det må gerne være nyt og anderledes, men skal heller ikke gøre mere skade end gavn.

1) Ja lortet loader langsomt - men det kan der heldigvis gøres noget ved Smile

Hvis jeg kan forbedre loadingtiden (betragteligt), gøre navigationen mere intuitiv, og starte med en introduktion der på dansk forklarer hvad det handler om - er der så potentiale?? Eller er det en idé der virker bedre på tegnebrættet og i mit hoved end irl?

ad4)

God idé. Så åbenlys at jeg jeg giver mig selv en dumme-flad for ikke at tænke på det. Jeg har endda en køreklar fil liggende.

Hilsen Morten

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:11

Hej WideEyes

Langsom loading, daarlig maade at formidle budskabet paa. Det er en fin maade, hvis du oensker at se et hus indefra. Men det er jo ikke lige det man vil hvis man besoeger din hjemmeside. ( Men du kan da evt. lave en saadan navigation og ligge ind under produkter paa dit site, maaske du kan saelge det til et par ejendomsmaeglere?)

2)  Generelle ulemper ved sådan et web site?
Loading, der koerer de fleste vist af sporet. Du kan aldrig lave navigationen lige saa intuitiv som paa et "normalt" site, det ligger for fjernt ifht. hvad folk er vant til.

3) Generelle fordele ved sådan et web site?
Det skal jeg lede laenge efter

Dit site er det bedste, men synes godt du kunne goere lidt ved det aligevel uden at lave det 200% om;o) Tag evt. lyden af din egen som det foerste;o) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:40

JBruhn:
daarlig maade at formidle budskabet paa. Det er en fin maade, hvis du oensker at se et hus indefra

Hej Jbruhn

Tusind tak fordi du tog dig tid til at kigge på linket og kommentere mit indlæg. Ja sitet loader langsomt. Ingen tvivl om det.

Mht. budskabet så synes jeg nu den er lige i øjet. Jeg laver nemlig billeder der drejer rundt Wink

Hilsen Morten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:07

Jeg synes ideen er rigtig godt taget i betragtning af hvad du sælger.  Men jeg synes ikke den kan stå alene, der er brug for noget introduktion og ikke mindst en version som er html så potentielle kunder kan læse rundt uden at skulle løber rundt i et hus og finde funktionerne.

Så brug ideen som en gimmick men ikke hele dit site, og sørg for der er nogle ting at se i hvert rum, nu har jeg gået rundt i 3-4 rum i det link du sendte og ikke fundet noget som helst af interesse, hver gang skal jeg vente på der loades ca 1 mb, det gider jeg ikke.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 05:52

Martin Tygsen:

Jeg synes ideen er rigtig godt taget i betragtning af hvad du sælger.  Men jeg synes ikke den kan stå alene, der er brug for noget introduktion og ikke mindst en version som er html så potentielle kunder kan læse rundt uden at skulle løber rundt i et hus og finde funktionerne.

Så brug ideen som en gimmick men ikke hele dit site, og sørg for der er nogle ting at se i hvert rum, nu har jeg gået rundt i 3-4 rum i det link du sendte og ikke fundet noget som helst af interesse, hver gang skal jeg vente på der loades ca 1 mb, det gider jeg ikke.

Du har ret. Jeg blev bare grebet af begejstringen, men det er vigtigt at huske at ligge fokus på de vigtige områder som intuitiv navigering osv. Jeg tror at ideen skal viderføres til en anderledes gallerivisning.

Tak for alles feedback.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)