Hej alle sammen, Efter i mange år at have udviklet excel løsninger for min arbejdsgiver har jeg valgt også at tilbyde min hjælp til andre, der har brug for hjælp til excel. Det kan både være private og erhvervsvirksomheder. Mit normale honorar er 550-850 DKK/time afhænging af opgaven. Men her i starten er jeg villig til at give en rabat på 25-50% afhængig af opgaven, kun for at få kunder på min referenceliste. For mig vil enhver opgaveløsning bestå af 3 hovedfaser: 1. Analyse Denne fase er vigtigt for at finde ud af præcis hvad opgaven går ud. For derefter at lave en forventningsafstemning med kunden og for at kunne beregne hvormange timer jeg skal bruge på opgaven. 2. Udvikling Denne fase tager længst tid, hvor jeg får lavet alt det grove arbejde. 3. Implementering/Overdragelse Denne fase er den endelig ibrugtagelse af løsningen hos kunden og den endelig overdragelse hvor man giver hinanden hånden på et god udført stykke arbejde. Så hvis du/I har brug for hjælp til excel, uanset om det er stort eller småt, så skriv endelig til mig. Enten her på Amino eller på sh@3ginfo.dk |
Excel konsulent
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)