Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema til WooCommerce

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er der nogen der kender et tema til WooCommerce, hvor den store beskrivelse ikke vises, kun den lille?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henry246:

Her er der nogen der kender et tema til WooCommerce, hvor den store beskrivelse ikke vises, kun den lille?

Hva' snakker du om ? Tror du ikke at du kan klare at skrive lidt mere og forklare det ?

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside nu, hvor den store beskrivelse vises foroven ved kategorierne. Dvs at kunderne skal scrolle ned for at komme til billederne. Og pga. af SEO skriver jeg mere og mere. Det synes jeg ikke er så godt. Og kan desværre ikke flytte den under billederne. Derfor søger jeg et tema hvor den "udførlige/store" beskrivelse enten ikke vises eller står nederst på siden.7532.Tema WooCommerce.docx

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker at en udvikler kan "nemt" ændre dit thema som du har nu saa du kan have tekst over og under , vil jeg tro.

Ellers kan du finde en masse thema her https://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce hvis du ikek kender den side. Saa er det bare at finde en du kan lide og kontakte dem som har udvilket den og sporge

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har haft en til at kigge på det, og han siger, at man kun kan flytte teksten ved kategorierne, og ikke på siderne og underkategorierne

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke muligt du kan prøve at beskrive med lidt flere ord (gerne screenshots og et link hvor den pågældende tekst bliver vist), hvad det er du ønsker? Forstår ikke helt din problemmatik, men er sikker på det nok skal kunne lade sig gøre... Hvis det blot er en kategori som ikke skal vises burde det være simpelt med CSS display:none;

Hvis du dog kan præcisere helt præcist hvad det er, som du ønsker, skal jeg nok kunne give dig et løsningsforslag til hvordan du kan fjerne den pågældende tekst :)

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et link her. 6170.Tema WooCommerce.docx

Jeg er ikke vild med at det første kunderne ser er en tekst, så de skal scrolle ned for at komme til billederne. Teksten skal selvfølgelig stadig kunne læses af Google pga. SEO, men bare ikke vises, eller komme ned under billederne.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er enige om at det her er din butik ikke http://4yourpet.dk/ ?

Tænker at det er den her tekst du mener og at du vil kunne sætte mere tekst ind nederest

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis jeg forstår dig rigtigt, så er det en ret simpel operation der skal til. Du er meget velkommen til at smide mig en PM, så finder vi nok en skarp pris. :) 


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 93
Fra  4yourpet.dk Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er min butik. Ja, der skal mere tekst på, og al teksten på både sider kategorier og underkategorier skal ind under billeder ligesom f.eks. her: 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)