Hej
Jeg driver min egen webshop www.uretilalt.dk og har fået lavet lidt (en hel del om) på selve designet.. jeg er i gang med at få ideer til hvordan siden nu kan gøre mere brugervenlig og overskuelig.. Kort og godt.. skyd løs hvis i har en mening om hvad der er godt og ikke mindst hvad der kan gøre bedre
På forhånd tak |
Forsiden er næsten fantastisk - fordi den giver mig to valgmuligheder, ud af de millioner den kunne have givet mig.
Men derefter bliver jeg forvirret... kasserne med firmanavn og billeder af produkterne er enormt gode til at vejlede, men det er lavet mere som tilfældighed end som gennemtænkt strategi - forstået på den måde at du har ønsket at lave "features" der kunne imponere grafisk.
Jeg vil først klikke på seiko-boksen: jeg kan se hvad jeg finder derinde bagved, se om (at) jeg syntes at urene ser pæne ud, men jeg vil ikke klikke på citizen og pulsar linkene, for jeg aner ikke om det er noget for mig. Kan du følge min pointe?
Jeg bliver også skræmt, når jeg rent faktisk klikker på seiko-boksen, og derefter mødes af en tekst-mur. Mennesker er først og fremmest visuelt orienterede - hvorfor din website også bør være det.
Du skal prøve at lede dine brugere igennem en række valgmuligheder, der ender med det ur de vil købe.