Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback efterlyses

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver min egen webshop www.uretilalt.dk og har fået lavet lidt (en hel del om) på selve designet.. jeg er i gang med at få ideer til hvordan siden nu kan gøre mere brugervenlig og overskuelig..

Kort og godt.. skyd løs hvis i har en mening om hvad der er godt og ikke mindst hvad der kan gøre bedre

På forhånd tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:33

Forsiden er næsten fantastisk - fordi den giver mig to valgmuligheder, ud af de millioner den kunne have givet mig.

Men derefter bliver jeg forvirret... kasserne med firmanavn og billeder af produkterne er enormt gode til at vejlede, men det er lavet mere som tilfældighed end som gennemtænkt strategi - forstået på den måde at du har ønsket at lave "features" der kunne imponere grafisk.
Jeg vil først klikke på seiko-boksen: jeg kan se hvad jeg finder derinde bagved, se om (at) jeg syntes at urene ser pæne ud, men jeg vil ikke klikke på citizen og pulsar linkene, for jeg aner ikke om det er noget for mig.  Kan du følge min pointe?
Jeg bliver også skræmt, når jeg rent faktisk klikker på seiko-boksen, og derefter mødes af en tekst-mur. Mennesker er først og fremmest visuelt orienterede - hvorfor din website også bør være det.

Du skal prøve at lede dine brugere igennem en række valgmuligheder, der ender med det ur de vil købe.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 02:46

Hej,

I firefox vises siden ikke korrekt.

Den nederste røde linie lægger sig foran rammerne hvor du skriver om hvilke mærker du har i butikken. 

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:13

Hej Lyngholm

Designmæssigt synes jeg din butik mangler det sidste touch.

Et eksempel er at køb og info knapperne er standard dandomain grafik, som ikke passer til en butik der sælger eksklusive ure.

Derudover er varelisterne lidt rodet sat op, og de giver ikke rigtigt det overblik man kunne ønske sig.

Flere steder har du et link der hedder mail, det bør ændres til en mail adresse der hører til uretilalt.dk, istedet for en gmail konto.

Held og lykke med butikken

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 14:21

Ja jeg er også glad for "introsiden"... jeg kan sagtens følge din pointe, men har bare store problemer med hvordan jeg skal overskueliggøre de mange forskellige modeller/mærker.. men jeg arbejder på en bedre måde end den nuværende, da den ik helt funger..

Tak for responsen..;-)

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 14:23

Hej Niels

Ved du om der findes et sted hvor man kan hente andre knapper, eller er det noget man "selv" skal lave? for jeg kan godt følge din pointe at de er for standard til en sådan side..

Hvordan mener du at varelisterne er rodet?? for mange varer pr side eller hvordan??

Hilsen Jonas Lyngholm 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Du lader allerede brugeren foretage det første valg: et herre eller dameur. Dernæst kan man vælge et super maskulint, er lidt feminint, et retro, et moderne eller en anden kategori. Vælger man den moderne stil, kan man vælge mellem de forskellige producenters ure i denne stil. Etc.

Det er nemmere at pege på det man kan lide - for hvert trin kommer man tættere på det ur man vil købe.

Prøv at foretage et tankeeksperiment: gå ind i en ur butik og vælg et ur. Bemærk hver eneste tanke der går igennem dit hovede: "hvorfor kiggede jeg på den væg? Hvorfor syntes jeg at dén kasse med ure var tiltrækkende?": Disse tanker skal du forestille dig at din egen kunde tænker når hun besøger din website. På samme måde med brugerinterfacet og købsproceduren: "Hvad har jeg lyst til at foretage mig nu? Hvorfor kan jeg lide/ikke lide dén del af websiten? Hvad kunne jeg godt tænke mig at der var inkluderet i den produktbeskrivelse, men som ikke er der nu? Hvorfor kan jeg bedst lide dét produktbillede i forhold til det andet?".

Du skal tænke følelser. Brugerens følelser.

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 11:30

Tak for god feedback.. jeg overvejer at prøve mig lidt frem ang D&G dameure.. at have "startsiden" for D&G til at indeholde tre valgmuligheder:

1. stål,  2. guld og 3. læder

Så har kunden allerede dér valgt i hvilken retning denne ønsker at gå...

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:53

Hej Lyngholm

Vil bare give lidt feedback til dig med et "kundesynspunkt", da jeg godt kunne se mig selv som kunde i din shop og ikke er ekspert omkring alt det med opbygning af din shop m.m.

Dit design er utroligt lækkert og behageligt - Meget stilrent efter min mening og som andre har kommenteret, så er det lækkert at man får en valgmulighed til at starte med. Så finder man efter min mening hurtigere hvad man søger Smile

Så helt klart en butik som kunne blive attraktiv, hvis det hele bliver markedsført osv. på den rigtige måde.

Fra København S
Tilmeldt 22. Oct 06
Skrevet kl. 12:17

Tak for de fine ord.. jeg synes dog selv der mangler en del før den er klar til markedsføring på fuld tid hehe.. men er godt tilfreds med designet, jeg er i gang med at få ændret "standard-knapperne".. som køb, bestil osv..

Markedsført på den rigtige måde siger du... hvordan er det? Stick out tongue

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)