Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabs eksamen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej alle amino´er.

Jeg skriver herinde da jeg håber på at der en venlig sjæl der kan hjælpe. Jeg står i den situation at jeg skal til en eksamen i regnskab om ca. 14-20 dage. Jeg studere til dagligt HA-Almen, og pensum i dette fag dækker over internt og eksternt regnskab.
Jeg er desværre faldet godt og grundigt bagud i dette fag, derfor søger jeg nu noget hjælp da jeg naturligvis gerne vil klare mig godt i dette fag.
Jeg har en opgave/del eksamen som er en skriftligt udleveret case, hvor jeg har 48 timer til at løse den. Det jeg søger er en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave.(Mod betaling naturligvis)
Så hvis der er en herinde, der føler de har tiden og de faglige kompetencer til at kunne hjælpe, så skal du/i være MEGET! velkomne til at kontakte mig i forhold til yderligere info.
Tak på forhånd.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Salman:
udleveret case, hvor jeg har 48 timer til at løse den. Det jeg søger er en der kan hjælpe mig med at løse denne opgave.(Mod betaling naturligvis)

Håber virkelig at du er klar over hvad konsekvensen er hvis det bliver opdaget at du ikke selv har lavet din eksamens opgave.  Det d du har gang i er eksamenssnyd og straffes ret hårdt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, det er det ikke da jeg selv laver opgaven. Mange fra mit studie har netop valgt at tage til ASPIRI kursus når casen bliver udleveret. Jeg ser absolut ingen forskel i dette, jeg beder ingen om at lave min opgave for mig, der er endnu ikke regler mod at bruge en tutor.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med en overskrift som: HJÆLP!!!  

skal vi ringe efter 112 , er du daarlig ?  Skype-CoolSmile

Maask een mere signede overskrift ville vare paa plads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

😂😂😂

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)