Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Trello

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har kastet mig over Trello og kan simpelthen ikke gennemskue om jeg an få vist alle 'due dates' i én samlet oversigt/kalender.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så kan jeg godt få overført til ekstern kalender, men umiddelbart skal hvert board have sin egen kalender - og det giver ikke rigtig mening for mig.

Håber at nogen kan hjælpe :-)

God aften,

Stine

Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Brink Visuel Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt. Det skal bare lige aktiveres først.

Hvis du går ind under menuen oppe i højre hjørne. Så skulle der genre være en undermenu som hedder Power-Ups. Her bliver der vist en lang liste med så kaldte Power-ups. Her aktivere du så den der hedder Calender. 

Et ikon hvor der står Calender  ved siden af skulle gerne være kommet frem oppe ved siden af menu ikonet.  

Nu skulle du gerne havde en kalender over dit trello board, med alle 'due dates'

Tilmeldt 22. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

tak for hurtigt svar. 

Jeg nåede så langt - men ville egentlig gerne have en samlet oversigt over alle datoer på alle boards. Som det er nu, så skal jeg gå ind på hvert board og klikke på kalenderen for at se 'due dates'. 

Har Googlet lidt og tror jeg bliver nødt til at  business for at kunne tilføje den Power ups, der kan løse det.

venligst Stine

Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Brink Visuel Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, kan se jeg misforstod dig lidt. Hvis du vil havde en kalender over alle dine boards bliver du nok nød til at bruge en tredje part. Det er selvfølgelig lidt irretrerende, men det ser ud til at der er en del muligheder.

Vi kan håbe trello tilføje denne feature på deres egen platform i fremtiden. 

Beklager jeg ikke kunne hjælpe. Håber du finder en løsning. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)