Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk projektpartner søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid tumlet med et sjovt lille projekt, som jeg tror kan blive indbringende.


Produktet er en e-mailbaseret slankekur - senere udvides med flere services.
Tonen er morsom, konfronterende og useriøs.


Mine opgaver:
Jeg skriver konceptet og alle nødvendige tekster.
Jeg laver grafisk design.


Dine opgaver:
Du programmerer et system der kan
- modtage dankort-betaling
- automatisk udsende e-mails i hht. folks bestilling
- automatisk udsende sms''er i hht. folks bestilling
Du sørger for alt det tekniske omkr. hjemmesiden.


Vi deler udgifter og indtægter 50/50.

 

Jeg er naturligvis åben overfor dine ideer til udvikling af koncpetet.

Send mig et par links til noget, du har lavet, og beskriv ultrakort, hvordan du vil løse opgaven. Så sender jeg til gengæld noget uddybende materiale om hele konceptet inkl. markedsføringen.


Når vi har succes i DK, indtager vi USA.

 

mvh Hans
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du lavet en estimering af udgifter og indtægter?

Mvh.

Michael
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forestiller mig ikke, at der er de store udgifter forbundet med projektet, og jeg har ikke undersøgt, hvad driften vil koste.  Det håber jeg, min partner har styr på.


Indtægterne kan beregnes pr. enhed. En enhed skal være forholdsvis billig, for at konceptet holder, men hvis der kommer mange enheder igennem systemet, vil det give et pænt overskud.

 

Jeg vil dog ikke lægge skjul på, at der er tale om et uafprøvet koncept, så selvfølgelig er der en risiko for, at jeg tager fejl af mulighederne for at sælge. Men da investeringen er begrænset - og primært består af vores egen tid - er risikoen også begrænset (med mindre vi kunne have løst en opgave for en kunde i den tid, forstås.....)

 

Da amino.dk er et frit tilgængeligt og åbent forum, er jeg altså lidt tilbageholdende med at gå i detaljer med projektet.

 

mvh Hans
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er klart.. du skal ikke beskrive hele ideen her

Det første der faldt mig ind var bare en reklame man fik i en spam mail om garanteret vægttab hvis bare lige man prøver det her nye produkt.

Måske noget man skal have i baghovedet når man planlægger hvordan man skal skaffe kunder.

 

Mht. til at sende SMS beskeder til brugere kræver det en aftale med en udbyder af en sms-gateway, og de kan nogle gange være svære at handle priser med når man kommer med et nyt forretningskoncept. Med mindre du er en kæmpe kunde vil de altid forlange et minimumsbeløb hver måned. Det er ikke mange tusinde kroner hver måned, men stadigvæk noget der er værd at have med i overvejelserne.

Mvh.

Michael
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror driftsomkostningerne er så små at der skal fokuseres på andre områder hvis man vil bekymre sig - det der ville bekymre mig mest var nok hvordan man fik budskabet billigt ud, der findes jo (desværre) tonsvis af andre produkter og ydelser indenfor samme område der gerne vil frem.
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs


Jeg sendte dig en email igennem systemet i går formiddag, men jeg hørte ikke fra dig.

Var det herinde, man skulle skrive?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har skam modtaget din mail, og jeg er sikker på, at du er kvalificeret til at løse opgaven. Jeg håbede lige på at få et par stykker at vælge imellem - derfor har jeg ikke svaret endnu.

Det var måske nok lidt flabet....

 

mvh Hans
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så giver det hele jo mening :-)


 

Jeg er ny på forumet, så jeg var i tvivl om, hvordan det foregår herinde.

 

Alt godt.
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er nok ret sent på den, men vil bare lige høre om du nogensinde kom i gang med projektet?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)