Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogle der ved om andre kan passe blog og website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen Jeg synes at jeg fandt en hjemmeside på et tidspunkt, hvor de skrevet noget med at de passer end hjemmeside blog eller webshop, så vil høre om der er nogle her inde der måske har nogle links til sådan nogle sider. Har sidde og kigget på google men har ikke kunne finde noget i nu, Jeg har søgt på markedføring passe af hjemmesider osv. Men synes ikke rigtig at jeg kan finde det jeg søger

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke, det er ikke mit område.

Men hvis du skriver lidt om din hjemmeside, og præcist hvad de skal passe, måske postere linket.

Så folk kan kigge på det, og bedømme om de kan og vil.

Men du giver ikke folk nogen informationer. Så de ved ikke hvor meget arbejde der vil være i det, og de vil ikke kunne drøfte en pris med dig.

Mvh Allan

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg heller ikke helt 100% sikker på, hvad du mener med at "få passet siden", men ITRoom kan måske det du søger?

https://www.itroom.dk/vedligeholdelse-af-hjemmeside/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er vedligeholdeldse og hjælp til teknik, vil jeg godt kunne hjælpe dig. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Muhammad 

Som de andre også skriver vil det være en klar fordel, at give os lidt information omkring hvilke behov du har. 

Har du brug for en der kan opdatere din webshop med opsætning af produkter, billeder og tekst? Har du brug for, at få skrevet nogle blogindlæg? Eller noget helt tredje? 

Et link til en blog/webshop vil også hjælpe dig videre, da rigtig mange har forskellige kompetencer inden for forskellige CMS. Derudover vil det klart være en fordel for dig, at få en samarbejdspartner, der har kendskab til/interesse for dit produkt. 

Dele af ovenstående kan jeg sagtens hjælpe dig med, men jeg vil opfordre dig til, at vi tager en snak omkring dit behov i første omgang. Måske er jeg ikke dit match, men så har jeg et netværk, som helt sikkert kan byde ind. :) 

Du er velkommen til at ringe på 26 332 344 eller sende en mail til anita@farosmarketing.dk, så kan vi kan tage en uforpligtende dialog omkring det. :) 

Rigtig dejlig solskinsdag til dig! 

/Anita 

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita i frohold til det første spørgsmål så tænker jeg om der måske ikke var nogle der kunne passe ens blog website eller webshop. Jeg tænker selv at start stille og roligt ud med nogle gratis blog, et eller andet sted også derfra begynde at se om man ikke kan tjene lidt skillinger. Jeg synes selv at jeg ser penge i en del internet og mener selv at jeg har nogle nye ideer inden for denne verden, men det andet spørgsmål er CMS Jeg kan ikke rigtig se at der er så mange penge i CMS i sidste ende når du skal sælge self. Med mindre man går ind og bruger tid på at designe det og bruger et par timer der, så kunne det godt være den kunne komme til at koste et par 30.000 i sidste ende.

Men jeg tænker at det skal ende ud med en rigtig hjemmeside da jeg tror at det vil give, flere penge i sidste ende når man sælger produktet hvis det er det. Det skal ende ud i

et netværk er altid godt at have i baghånden.

God arbejdsdag til dig

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Muhammad:

Hej Anita i frohold til det første spørgsmål så tænker jeg om der måske ikke var nogle der kunne passe ens blog website eller webshop. Jeg tænker selv at start stille og roligt ud med nogle gratis blog, et eller andet sted også derfra begynde at se om man ikke kan tjene lidt skillinger. Jeg synes selv at jeg ser penge i en del internet og mener selv at jeg har nogle nye ideer inden for denne verden, men det andet spørgsmål er CMS Jeg kan ikke rigtig se at der er så mange penge i CMS i sidste ende når du skal sælge self. Med mindre man går ind og bruger tid på at designe det og bruger et par timer der, så kunne det godt være den kunne komme til at koste et par 30.000 i sidste ende.

Men jeg tænker at det skal ende ud med en rigtig hjemmeside da jeg tror at det vil give, flere penge i sidste ende når man sælger produktet hvis det er det. Det skal ende ud i

et netværk er altid godt at have i baghånden.

God arbejdsdag til dig

Giver stadig ingen mening , hvad du mener med at passe den ?

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også vende den om og skrive at jeg søger et partnerskab eller jeg søger en person som kunne tænke sig, at indgå i det blog samarbejde, eller vende den endnu en gang og skrive at jeg søger en affiliate partner, Jeg skriver fx teksterne og du smider dem på den blog vi har sammen fx

Håber det giver bedre mening :)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mohammad 

Jeg sidder stadig med lidt forvirring omkring hvad du konkret ønsker - Omend det lyder til, at du selv har en klar idé :) 

Jeg prøver lige at skitsere det lidt ud, så du kan vælge 1 eller scenarier, hvor du konkret ønsker hjælp, således, at vi andre herinde bedre kan hjælpe dig videre. 

1. Passe blog, webshop, website. 

Scenarie A: Du ønsker én til, at designe en blog, website, webshop. 

Scenarie B: Du ønsker én til, at vedlige din blog, website, webshop i forhold til opsætning af materiale, tekster, billeder, det tekniske (Altså så du ikke skal lave noget ;)) 

Scenarie C: Du ønsker én til, at forfatte blogindlæg og derefter dele dem diverse steder via din blog

Hvis ikke nogle af ovenstående scenarier er passende, så er du nok nødt til at give mig et kald, hvis du ønsker yderligere hjælp fra mig. :) 

God dag til dig! 

Venligst 

Anita 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anita. "Omend det lyder til, at du selv har en klar idé :) "

Det er jeg så ikke så sikker på at han har :)


Side 1 ud af 2 (11 indlæg)