Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Social Media Manager omkostninger og tidsforbrug???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor lang tid skal man afsætte en SM manager til at drive fb og ln? (vi er en Aps med 4 ansatte pt)

Og hvor ligger deres ydelser prismæssigt? Timeløn?

har I haft glæde af at hyre sådan én, eller har I selv vedligeholdt sm-er?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kotenok 

Dit spørgsmål er meget bredt, men jeg skal prøve, at stille et par løsningsforslag op til dig. :) 

Jeg arbejder blandt andet med sociale medier og content. Derfor møder jeg også blandt mine kunder mange forskellige løsninger, som i bund og grund handler om, hvilket behov I har, ressourcer i virksomheden, jeres produkter/ydelser og meget andet. 

Nogle virksomheder vil gerne styre det selv internt og har måske én ansat på deltid eller en studiemedhjælper. Ofte har de også andre funktioner, som udarbejdelse af f.eks. nyhedsbreve og lign.  

Andre virksomheder vælger, at indlede et samarbejde med et bureau eller konsulent (Det er den funktion, som jeg har i forhold til mine kunder). Nu kan jeg kun tale på egne vegne, for lige så mange, der tilbyder vedligehold af sociale medier, ligeså mange samarbejdsaftaler er der også Wink For mine kunder gælder det, at jeg sørger for, at udarbejde en strategi for de enkelte sociale medier. Herefter aftaler vi hvad I selv kan gøre og hvor I har behov for mig. Det kunne f.eks. være udarbejdelse af content, billeder, annoncer osv.  Som du nok allerede har regnet ud, så kan prisen også varierer, men vi aftaler altid en fast pris, så der ikke kommer overraskelser, når måneden er omme.  

Hvor om alting er, så skal I overveje, hvilke ressourcer I har i virksomheden og hvor jeres tid er bedst placeret, for at opnå størst værdi for jeres virksomhed

Du er naturligvis velkommen til, at kontakte mig på 26 332 344 eller mail anita@farosmarketing.dk, hvis du ønsker at høre mere eller sparring omkring jeres overvejelser. 

Med ønske om en god dag! 

Anita 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)