Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel i Tyskland (i grænseområdet)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg søger lagerhotel i Tyskland, nær grænseområdet (omkring Flensborg).

Jeg ønsker mulighed for, at jeg kan få pakker sendt fra Tyskland adressen, hvor de modtages og opbevares - og med mulighed for enten selv at afhente pakkerne løbende, eller at de videresendes til vores danske adresse.

Er der nogen, som har erfaring med dette, og som kan anbefale noget?

Vi er nystartede, så mængden af pakker og forsendelse er begrænset i her i begyndelsen.

På forhånd tak!

Dbh. Tommy

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tmmrldslnd:
Er der nogen, som har erfaring med dette, og som kan anbefale noget?

Du vil skulle oprette moms registreres i Tyskland, hvis du har lager der.  Hvad er ideen lige i at have lager i Tyskland? 

Tilmeldt 15. May 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Hvad er ideen lige i at have lager i Tyskland? 

Det fik jeg nok ikke formuleret helt rigtigt - men mit mål er sådan set bare at have en "mellemstation" i Tyskland, hvor varerne enten kan stå i få dage, eller blive videresendt med det samme. Jeg ønsker, som sådan ikke, at have deciderede lagerfaciliteter i Tyskland. 

Pointen er, at jeg bestiller fra flere leverandører, som kan sende fragtfrit indenrigs i Tyskland. Hvis jeg så får sendt samtlige ordrer til et lagerhotel/mellemstation, vil det være nemmere at strømline fragten her til, og opnå bedre fragtpriser hos én transportør - hvis det giver mening?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tmmrldslnd:
Pointen er, at jeg bestiller fra flere leverandører, som kan sende fragtfrit indenrigs i Tyskland. Hvis jeg så får sendt samtlige ordrer til et lagerhotel/mellemstation, vil det være nemmere at strømline fragten her til, og opnå bedre fragtpriser hos én transportør - hvis det giver mening?

Det lyder som en rigtigt dyr og besværlig løsning.  Hvis der er tale om pakker, er fra fragt ikke er specielt dyrt fra Tyskland til Danmark, så du vil formodentlig ikke få nogen økonomisk fordel ud af din ide.

Fra Glostrup
Tilmeldt 10. Apr 17
Indlæg ialt: 6
Fra  DropShipr.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Vi har samarbejde med lagerhotel i Flensborg. Vil det virke?

Derudover har vi egne lagre i Danmark og samarbejde i Sverige og Norge.

Kig evt. på www.dropshipr.dk

Venligst

Thomas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

tmmrldslnd:
Pointen er, at jeg bestiller fra flere leverandører, som kan sende fragtfrit indenrigs i Tyskland.

Men den løsning du forslår vil du ikke kunne købe varen uden tysk moms, da sælger skal kunne dokumentere at varen er sendt ud af landet!

Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Jeg kan forstå hvis du bliver forvirret af nogle af kommentarerne i tråden - Moms, fordyrende videre transport og lignende, men det er jo slet ikke det du spørger om... Ingen grund til, at unødvendig røre i andedammen...dit ønske er ganske enkelt og din Intrastat, faktureringsdelen, viderefragten har du jo alt sammen styr på, formoder jeg.

Hvor stort er dit behov (pladsmæssigt) ? Jeg kan tilbyde dig plads på mit lager i Handewitt/Flensburg (lige ved motorvejen) - og det hele foregår på en familiær og fleksibel manèr.

Du er velkommen til, at kontakte mig på mail: post@skjode.com - så skal jeg nok hjælpe dig med en fornuftig og billig løsning... Får du behov for videretransport, ompakning og lignende, kan "en gammel speditør" også hjælpe dig med det.. 

Vi kan også udveksle telefonnumre, hvis det skal gå ekstra hurtigt :-) 

God vind her fra 

Lasse

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Vi bruger Prime Cargo, de har både setup i Kolding/Greve, men også i Polen/Stettin hvor jeg ved deres mål er at supportere bla det Tyske marked.

Prismæssigt er de nok lidt dyre end andre "lager" udbydere, men du får også et markant bedre prof. produkt fra day one. Blot et input herfra.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tmmrldslnd:
Jeg ønsker mulighed for, at jeg kan få pakker sendt fra Tyskland adressen, hvor de modtages og opbevares - og med mulighed for enten selv at afhente pakkerne løbende, eller at de videresendes til vores danske adresse.

Kan du ikke forklare os hvad hele ideen er med at have et lager i Tyskland, når godset alligevel skal sendes til dansk adresse? 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)