Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

byer uden en slikbutik efterspørgers

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

jeg er interreseret i at åbne en slikbutik i en by uden en slikbutik. Jeg håber at der er nogen som kan nævne nogen byer uden en slikbutik :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2117
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kun tænker på "ren" slikbutik, så er der mange byer. Til gengæld er der nok heller ikke det store salg. Tænker er på småbyer: Kvorning, Mollerup, Læsten, Sønderbæk. Der er jeg næsten lige kørt igennem.

De lidt større byer, som har købmand, brugs osv., har mange steder "bland-selv".

I gamle dage (1970'erne), der var der 3 slikbutikker i Randers. En stor med siddepladser, indendørs, på Østervold. Frellsen chokolade og een på Mariagervej. Disse var ren slik, chokolade osv. Så kan tillægges supermarkerne, købmænd og kiosker.

Nu ved jeg ikke hvilke del af landet du tænker på, men jeg er i tvivl om en ren konfekture forretning er rentabel i dag. Mange supermarkeder tager "Bland-selv" ind for at køre gynger og karruseller. Her omkring ligger 100 gr. på kr. 6,95 fast.

Dette var lige mit input, ikke for at slukke din drøm, men give dig et indspark med mine oplevelser af tidligere og nu.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)