Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan trækkes fra og hvor meget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.

Jeg er ved at opstarte en lille rengøringsvirksomhed som skal drives fra mit eget hjem, hvor der skal være en lille kontorplads til mig selv og jeg vil benytte mig af min egen computer. Mit spørgsmål er så hvad kan trækkes fra, hvor meget og hvordan foregår det i rent praktis?

Jeg ser frem til at høre jeres svar.

Med venlig hilsen

KSL.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Hej!

Ja...det er jo svært at svare på med de få oplysninger du giver.

Men en andel af computer, måske lidt til kontor, forbrugsmaterialer mv.

Du er nok nød til at konkretisere lidt mere for at få nogle anvisninger.

Fra kbh s
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:43

Hej Peter.

tak for dit svar.

Jeg havde trænkt mig at benytte noget af min dagligestue til en lille kontor plads, og tænkte derfor om det var muligt at kunne trække noget af sin husleje og evt. el forbrug fra, da jeg arbejder hjemmefra.

Øens vinduespolering og rengøring Kvalitet - miljø - flesibilitet 23 64 40 40
Tilmeldt 25. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:45
Så vidt jeg ved, kan du kun trække husleje fra, hvis du indretter et helt separat rum som kontor. Så med det setup, du beskriver, vil du nok ikke kunne trække husleje fra. Til gengæld skulle det være muligt at trække en del af computeren, kontormaterialer og evt. telefonregning mv.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 23:13

Husk også delvis el og varme etc.Der kan faktisk være mange ting. Forsikring også, måske  - skal du modtage kunder er der jo en del ting i den forbindelse du kan trække fra, MEN! Sidder du med sådan noget selv? En revisor kan være sin egen vægt værd i guld...Vi har en revisor der næsten er som vores mor - det er fantastisk hvad hun kan finde på Idea

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)