Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor priser i Jylland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Vi søger en ny revisor, som er  god, servicemindet, og til rimelige penge i Kolding område. Men jeg synes, at priser svinger rigtig meget...

Hænger priser sammen med kvaliteten og kundskab, eller???

Revisor skal bruges til en holding selskab, med ca 800 bilag/år, + lønudbetaling til 4 ansætte. 

Hvad betaler I for jeres revisor? Kan I anbefale nogen?

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kotenok:

Hej aminoer,

Vi søger en ny revisor, som er  god, servicemindet, og til rimelige penge i Kolding område. Men jeg synes, at priser svinger rigtig meget...

Hænger priser sammen med kvaliteten og kundskab, eller???

Revisor skal bruges til en holding selskab, med ca 800 bilag/år, + lønudbetaling til 4 ansætte. 

Hvad betaler I for jeres revisor? Kan I anbefale nogen?

Der er så utroligt mange ubekendte i det du skriver, at det er umuligt, at komme med bud på hvad det skal koste. Fx.

- Hvilken type erklæring skal du have? Revision, udviddet gennemgang, opstilling af regnskab?

- Bogfører i selv, eller skal revisionen også varetage dette?

- du skriver et holding selskab, men er det alene et holdingselskab med drift i (så er det egentligt ikke et holdingselskab...), eller er der også et driftsselskab?

- Hvilken type aktivitet bedrives der? konsulent / butik / webshop / etc.

Det var bare et par hurtige spørgsmål, som alle har indflydelse på hvad prisen er. Mit bedste råd er, gå ikke alene efter prisen, så risikerer du hurtigt at stå med en lang næse pga. dårlig kvalitet. Dermed heller ikke sagt, at du skal vælge det dyreste, for pris er enormt subjektivt. Hør i dit lokale netværk, hvem der kan anbefales og hvorfor. Det giver en meget bedre indgangsvinkel, end og indhente en masse tilbud fra folk som alligevel lover guld og grønne skove!

Har du ingen i dit netværk som kan anbefale noget, ville jeg prøve enten Agera og indhente tilbud (selvom det modsiger det jeg skrev ovenfor), men vær præcis i hvad du skal have og hvordan i er indrettet - ellers er det simpelthen useriøst og afgive tilbud på. Hvis i skal bruge både bogføring og regnskab, kan i også evt. regne en pris selv hos PwC: https://www.pwc.dk/da/smv/portalen.html#section2

p.s. inden for dette felt kan du altid finde nogen som er billigere, men det betyder at du nødvendigvis får noget bedre.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)